Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sil30
#1783352
Evie schreef: Joy hier had ook groeipijn en het heeft haar heel goed geholpen om het botpercentage naar beneden te brengen. Ik las dat je voer gaat halen in Ermelo.
Mocht je bij mr. Carriere gaan pas dan goed op wat hij je aansmeert. Hij heeft onze Yoeri geopereerd aan lpc en er zou een waslijst aan acties bijzitten wat wel en niet mocht. Dit maakt hij niet waar. Helaas ben ik niet de enige hier die dat ervaren heeft.
Dierenkliniek de Arker in Nijkerk is ook een hele goede.
Onze Yoeri kreeg trouwens ook Produros. Ook een natuurlijk produkt op basis van groenlipmossel.
Dat is naar dat je dan een slechte mr carriere treft, misselijk dat er zulke mensen zijn die jou zo geliefde huisdier gebruiken om geld binnen te halen, vandaar dat je hier op barfplaats gelukkig veel goede dingen kunt vinden en adviezen en tips.
Die groenlipmossel ga ik zeker achteraan om dat te kunnen geven.
Dank je wel voor de tips
Door sil30
#1783359
Wederom bedankt!
Ik ben nou volledig over op versvoer, en Colt is nou al een stuk actiever en vrolijker, en gelukkig niet meer aan de diarree!
Het is nog te vroeg om wat te kunnen zeggen of het tegen de groeipijnen helpt, maar dit vind ik voor de tweede dag al een grote verbetering.
Ik hoop dat de orthopeed niet meer nodig is maar heb alles opgeschreven mocht het nodig zijn.
Ik wil alleen graag nog even weten waar ik groenlipmossel kan kopen?
Bedankt voor de uitleg van alle orthopedische benamingen, ik ga me er eens in verdiepen in alles!
En wat naar om te lezen dat er nog steeds dierenartsen zijn die over de rug van je geliefde viervoeter geld willen verdienen!
misselijke mensen.
Door Buran en Co
#1783823
Fijn dat het meteen al beter lijkt te gaan! Veel plezier met vers voeren! Ik ben op vers gekomen om groeipijn te voorkomen bij mijn Ierse Wolfshond en meteen mijn drie oudjes ook over gezet. Geen seconde spijt gehad, geweldig! Waar in Gelderland woon je?
Door sil30
#1785489
Wij hebben een "de tuinen winkel in Ede dus daar ga ik morgen meteen even heen voor de groenlipmossel.
Ondanks het versvoer loopt Coltje nog steeds mank met z'n voorpootje, dus ga denk ik deze week een afspraak
maken bij de Orthopeed in Putten, dat is ook niet zo ver van Ede.
Maar het versvoer doet al zo veel goeds voor ons Coltje.
groetjes Silvia en Colt
Door DewiSam
#1785529
sil30 schreef: Wij hebben een "de tuinen winkel in Ede dus daar ga ik morgen meteen even heen voor de groenlipmossel.
Ondanks het versvoer loopt Coltje nog steeds mank met z'n voorpootje, dus ga denk ik deze week een afspraak
maken bij de Orthopeed in Putten, dat is ook niet zo ver van Ede.
Maar het versvoer doet al zo veel goeds voor ons Coltje.
groetjes Silvia en Colt
Goed dat je een afspraak gaat maken bij Kranendonk.
Met dit soort klachten kun je beter een keer teveel als te weinig naar een da.
Succes, en ik hoop dat het allemaal meevalt.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#1785815
sil30 schreef: Wij hebben een "de tuinen winkel in Ede dus daar ga ik morgen meteen even heen voor de groenlipmossel.
Ondanks het versvoer loopt Coltje nog steeds mank met z'n voorpootje, dus ga denk ik deze week een afspraak
maken bij de Orthopeed in Putten, dat is ook niet zo ver van Ede.
Maar het versvoer doet al zo veel goeds voor ons Coltje.
groetjes Silvia en Colt
Hoi Silvia en Colt!
Wat fijn om te lezen dat het vers voer al zulke resultaten geeft.
Ze groeien maar één keer op.
En goed dat je afspraak bij Daan Kranendonk gaat maken.
Ik hoop dat 't met Colt straks weer SUPER gaat!
Groetjes Ineke
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door