Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1768817
Zoo ga ff antwoorden gevenhoor!
Sorry voor de late reactie was erg moe :(

Ja Bloed is op veel meer dingen onderzocht!! Er missen nog een paar uitslagen als ik het goed heb de foliumzuur en de vitamines....
Ik ga morgen naar mijn da de waardes ophalen, als ze ze mee willen geven!
EN hopelijk is het dan allemaal compleet!

Voordat ze gesteriliseerd werd was ze al een erg moeilijke eter!
(vooral toen het zooo warm was) Haar ontlasting was vaak wel goed maar af en toe ook niet...
#1768830
hoe gaat het dan nu met Dazey? Is het nog gelukt met de naturis hert?

Gewoon een kopie van de waardes vragen hoor! Heb je recht op. Bovendien is een kopie altijd handig als je een second opinion wil. Nja, als je nog niks hebt hoe ik ook niet te vragen naar eventuele afwijkingen :D
Ben wel benieuwd......

Sowieso is een second opinion misschien geen slecht idee. Van een hollistisch DA!
#1768834
jaa ze hebben het gegeten!!

Wat ik weet van de waardes is dat er geen afwijkingen waren, tenminste dat ZEI de da...
Nou heb ik Daar niet zoo veel verstand van dus geloof ik dat!

Ze kijken op de uithof ook mee naar de uitslagen, dus er kijken minimaal 3 da naar,

maar zoals ik al zei denk ik dat een reguliere DA er niet uit gaat komen!

Esther noemnde mij een  holistische DA toen ik daar was, maaar ben de naam vergeten, ze zit ook hier!!?
#1769372
mijn hond heeft op een gegeven moment ook pancreaspoeder voorgeschreven gekregen. Wilde dit absoluut niet eten. Had ook verteringsproblemen, alvleesklier werkte niet meer, spuitpoep en buikpijn en wilde ook steeds minder eten. Ik ben haar toen van Carnibest de pancreas worsten gaan geven. Je zag haar met de dag opleven. Misschien iets om te proberen voor jou?
#1769922
vergeef me als ik t verkeerd begrijp?
maar voor de sterilisatie was er dus veel minder aan de hand dan nu?
ok, ze at niet altijd goed en af en toe ook diarree.. maar nu is t helemaal mis begrijp ik?

lijkt me toch belangrijk ook omdat ze niet zo snel en netjes herstelde van de operatie?
#1769939
he ilse,

Als ik jou was zou ik de uitslagen ook hier eens neerzetten, er zijn namelijk meer wegen die naar rome leiden en ik denk dat het goed is om het door de mensen hier ook eens te laten lezen.

Wie weet wat het je brengt?

gr,

Esther
#1770260
en n beetje haar geschiedenis chronologisch, waar komt ze vandaan, wat heeft ze meegemaakt (voor medisch gezien), als je terug kijkt zie je dan verbanden.
dit moet toch een oorzaak hebben? Maar dat alleen alsl echt hulp en advies wilt, want met weinig info is het lastig, ook als je bij de dierenarts staat.

en je kunt hier echt heel veel leren en ideeen opdoen, Gorby en ik zijn er nog steeds blij mee  ;)

beterschap met haar hoor, en hopelijk gaat het toch gauw beter  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door