Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nadia
#1753062
Ik ben net terug van Jolanda en Tanja. We hebben haar wat zilverwater toegedient, ook haar vagina goed schoongemaakt. Getempt. Was 37.9 oke dus!
Buiten op het veldje was ze lekker vrolijk. Ze heeft mij uitgelaten.. Dus dat zat wel snor ;) Nu heb ik geen verstand van teefjes en nog minder van baarmoeder ontsteking.. Maar ik heb zowaar een 'goed' gevoel hierover.

En tja die kosten. Het is moeilijk om een situatie via de wegen van internet uit te leggen. Maar iets niet kunnen missen, of gewoonweg niet hebben is nogal een groot verschil. Maar uiteraard MOCHT er een operatie of gewoonweg een dure rekening komen. We zullen er zijn voor Tannie!
Door **Jolanda**
#1753178
Allemaal bedankt voor de lieve berichtjes en PBtjes :-*

Vanmorgen ben ik bij de DA geweest. Hij voelde dat de vulva opgezet was, er kwam wat slijm uit, de baarmoeder kon hij niet voelen en nu denkt hij dat ze loops moet worden. ::)

Ze is pas loops geworden ruim een jaar nadat ze bij ons is komen wonen en dat was ongeveer gelijk met Kyra. Kyra word normaal om de 9 maanden loops, maar ik merk aan haar niet dat de loopsheid er aan zit te komen (tegen de tijd dat zij loops moet worden word ze vinniger naar andere honden en aanhankelijker naar mensen)

Dus of dat het nou is, of dat ik heel vroeg een beginnende BO heb ontdekt weten we niet zeker, daarom heeft ze een ABkuur gekregen voor het geval dat.

Nou een hele opluchting! Ergens hoop ik dat het indd een beginnende loopsheid is, van de andere kant schaam ik me een voor de 'paniek' die achteraf nergens voor nodig was....maarja Kyra heeft nooit voor een loopsheid gevloeit ::)
#1753183
Dankjullie :-* Tja...er moet me niks aan mijn honden komen hoor ;) :-[ Dat vloeien vond ik dus gewoon super vreemd omdat ik dat bij Kyra nog nooit gezien heb. Nah ja, beter een keer te veel dan te weinig he ;) Maar jee, wat kan een hond je laten schrikken zeg :-[

De DA leek het trouwens wel leuk te vinden om het schoothondje (zo noemde hij haar) weer eens te zien na de operatie in maart :)
Dat ze wat schraal is gebleven vond hij niet vreemd...hij vond haar ook prima zo, terwijl ik er graag had dat ze een paar kg zou bijkomen...nou ja, ik zal maar naar hem luisteren he ;) :)
#1753380
Ah wat een opluchting.
Goed te horen Jol!
Is nog heel even afwachten natuurlijk, maar hopelijk wordt ze of gewoon loops of wordt het bestreden met de AB.
Liever een keer te vaak, dan te weinig naar de da  ;)
Doe tanja maar een knuffel van me!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door