Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nanna
#1754946
sorry lan lees het net pas(schaam schaam)

hoop dat het inderdaad de loopsheid is en een ab kuurtje kan geen kwaad toch ;)(behalve voor je beurs :-X)

Beter te snel dan te laat naar laten kijken  :-*
#1756869
Lief dat je er naar vraagt Lizzy!

Tanja is al die tijd gewoon lekker zichzelf geweest, dus vrolijk, aanhankelijk, levendig ect ect. En dat is ze nog steeds.

Vandaag heb ik nog gekeken of ze nog afscheiding had of loops is geworden maar ik heb geen afscheiding of bloed opgemerkt. Ik denk dus dat die afscheiding verleden tijd is en of ze loops moet worden?? Dat zal ik nog even moeten afwachten.
Al blijf ik nog steeds vermoeden dat dat niet aan de orde is...'dat kan niet' gezien de vorige loopsheid die meer dan een jaar op zich liet wachten ;) De tijd zal het leren ;)

Wat ik ook gemerkt heb is dat die 2-3 dagen dat ze haar haren weer uittrok (en dus waarschijnlijk toen ook al afscheiding had) Duster gelijk naar Tanja toe ging om haar vulva te likken als hij bij haar kwam. Nu doet ie dat niet meer als ze bij elkaar komen.
Ze trekt ook haar haren niet meer uit, gelukkig!

Voor nu gaat het dus als vanouds. :)
#1757049
Ja zeg dat wel! Toen ze bij ons kwam wist ik niet eens of ze geholpen was of niet. Na bijna een jaar geen loopsheid dacht ik serieus dat ze misshien toch wel gesteriliseerd was ::) Maar ja toen werd ze ineens wel loops en was duidelijk dat dat niet gebeurd was :D
#1757449
Haha als het om mijn honden gaat schrik ik soms heel snel, en soms juist niet ::)
Maar weten dat er een kans bestaat dat ik een hond kwijt raak....jeej dan is er paniek in de tent hoor!

Was me vanavond nog aan het bedenken 'ik wil helemaal niet dat mijn honden oud worden, die moeten gewoon altijd lekker jong en fit blijven'. Helaas heeft de DA daar geen drankje of pilletje voor :-\ :(
#1757633
Och dat klinkt heel bekend....maar het idee dat ze kwijt kan raken... Bij de gedachte alleen al kan ik al janken! Dus kan me het heel goed voorstellen! Dat zijn echt geen grappen!!  >:(

Dat wil ik ook niet!! Werden ze maar net zo oud als we zelf worden, daar teken ik voor!!

:bigarmhug: 1 voor jou  :bigarmhug: en 1 voor Tanja!  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door