Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door claudiaB
#1757857
Gelukkig geen Giardia of wormen.
Maar wat is het wel? Het is een heel goed idee om verder te kijken bij een holistische dierenarts.

Voor Zimba  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1757861
het is raar, ik snap er niks van, hij eet hetzelfde(nu dan geen bot) maar hij poept zo ontzettend veel, sinds gisteren is het wittig en bijna doorzichtig met vreemde bonken erin......rare hond..
maar hij blijft vrolijk, heeft een gezonde eetlust..
Door Truus
#1757862
vanaalst schreef: het is raar, ik snap er niks van, hij eet hetzelfde(nu dan geen bot) maar hij poept zo ontzettend veel, sinds gisteren is het wittig en bijna doorzichtig met vreemde bonken erin......rare hond..
maar hij blijft vrolijk, heeft een gezonde eetlust..
Ik denk dat er iets heerst, Timo en Mila hebben het ook gehad, ik heb okugest gegeven.

Zelf denk ik dat het van 't drinken van vies water kwam..ze stonden in de visvijver in het groene water voor ik er erg in had.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1757875
okugest helpt niks bij hem
water is hier goedgekeurd, daar drinkt ie id ook van...
heb tannetje een mail gestuurd, kan ze die knul eens doorlichten ;D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1758090
van vince wel, gentle hangt er een beetje tussenin maar die neemt ook nooit de tijd eens er voor te gaan zitten....
heb net de deur weer opengezet, zimba stinkt weer vreselijk......begin er een beetje moedeloos van te worden..
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1758095
vanaalst schreef: van vince wel, gentle hangt er een beetje tussenin maar die neemt ook nooit de tijd eens er voor te gaan zitten....
heb net de deur weer opengezet, zimba stinkt weer vreselijk......begin er een beetje moedeloos van te worden..
Kan ik me voorstellen hoor. :-*
Hoop dat je snel wat hoort van Tannetje en vooral natuurlijk dat die jongen weer snel normaal gaat poepen.
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#1758573
Pfff.....  fijne da assisente (not). Sterkte met je heren en hopenlijk kan tannetje hun uit deze ellende helpen.
Door deja
#1758757
Voel met je mee, zit met het zelfde probleem, word van gezegd lekkende darmen maar ik begin te twijfelen want van de week was het weer raak en ik krijg het ook moeilijk weg.
Ook niet met Okugest. Hij krijgt ook al 7 weken dubbele dosis probiotica en toch weer escaleerde het van de week.
Verteerd ook slecht het enige wat ik opmerk is dat er ontzettend weinig rest is maar wat er is aan rest is dun tot waterig met hier en daar een botje.
Wat hij poept zou van een klein hondje kunnen zijn ook aldoor veel slijm, ik weet het ook niet meer ondertussen.
Gebruikersavatar
Door *Nikki*
#1759293
Ik heb beeld Ellen, ik zie je helemaal voor me aan de foon.

Hopelijk kom je er snel achter wat er met Zimba is.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1759335
rien is nu met het spul uit, vannacht heeft ie ook weer gespuugt..
geef hem gewoon zijn prakje maar dan zonder bot..
probiotica, maagcp en druppels tegen maag/darmstoornissen..
hij blijft vrolijk
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1759419
Probeer wat licht verteerbaars te geven, mager vlees evt even de kook erover, zodat z`n darmen niet zo hoeven te werken..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door