Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1756507
vanmorgen alles naar de da gebracht en gelijk maar degene die het na moet kijken heeeeeel veel sterkte gewenst.....
het is wisselend, vooral met zimba dan heeft ie mooie drolletjes om s'middags weer een partij slijm en viezigheid neer te leggen..
gentle heeft de laatste 2 dagen redelijk goede ontlasting evenals vince...
maar het slaat zo om.....
zimba stinkt als een beerput het nadeel is dat heel m'n huis ook zo stinkt :-\
heb net de koelkast in de garage helemaal uitgeboent daar had ik die ontlasting in bewaard, zodra je de garage deur opdeed.......bleh..
kan om 13.00 bellen..
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1756692
ja nou, ben me daar toch link geworden, het is dat ik de assistente niet door de telefoon heen kon trekken! >:(
vroeg waarom ik het onderzoek liet doen, dus omdat ze regelmatig diarree hebben, of drab, en dat ze stinken als een beerput, en dat zimba vreemde slierten en slijm en weet ik veel allemaal erin heb zitten..
nou mooi zei ze, daar wil ik het even over hebben :o ja duhhh!
ze zei, van zimba heeft u wat gebracht wat helemaal niks met ontlasting te maken heeft, ik effe stil en zeg nah leg uit...
tja zegt ze het is nogal duidelijk dat u een snaaier heeft, oja? jaaaaahhh want uw hond eet nm van alles van straat, nou niet dus....ja hoor zegt ze want er zat stukjes plastic in van zakjes :o, veel slijm en wat slierten wat we niet thuis konden brengen....
zo, zei ik, knap dat u dan direct weet dat mijn hond snaait, heel knap want dat doet ie niet, die jongen loopt niet eens met een stok oid het enige wat ie zo nu en dan eet is lekker gras.....
nee hoor volgens de volhoudende assistente vreet zimba alles wat los en vast zit buiten en eet weinig van zijn brokken, dat kan kloppen want mevr de assistente; dat krijgt ie niet!
nou dan moest ik maar eens kritisch naar zijn voeding gaan kijken want mijn hond is vere van gezond kwa voeding wat ie krijgt.....
nou joh, echt ik werd me link, heb mevr eens duidelijk verteld dat als ze zelf niet eens weet waar ze het over heeft ze die onzin zeker niet aan mij hoeft te melden, dat mijn jongens het beste van het beste krijgen .....
niet waar ik moest maar eens gaan denken over dieet of allergene brokken oid, geen haar op m´n hoofd...
en hoe was de ontlasting van gentle, tja die gaf ik wel goede voeding ;D ;D ;D
op mijn zeggen dat ze allemaal hetzelfde krijgen was ze eindelijk stil.....
kon nog net vragen of ze nou wel of geen giardia of wormen oid hadden, nee mevr dat hebben ze niet, dank u wel mevr de assistente....

maar goed, wat nu toe doen met zimba, toch maar een reinigingskuur en dan geen chlorella maar een drainage kuur..
Door pallas
#1756948
Zo..lekker gesprekje :-\
nu weet je dat ze geen wormen en geen gardia hebben, dat scheelt weer :)

Mischien toch een aan Tannetje vragen wat je nu het beste kan gaan geven om het wel normaal te krijgen?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1757028
>:( >:( >:(
Plastic zakjes  en slierten die ze niet thuis kunnen brengen.............  ::) 
Ellen, je moet toch eens kritisch naar je tafelrestjes gaan kijken hoor.................  :biggrin2: ;) :D


Maar goed, ernstigere zaken in ieder geval uitgesloten.  :)  Hoop dat de jongens snel weer van deze ongein afzijn.  :-*
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1757053
Je bent iig een stuk wijzer geworden >:(... je heer van stand moet aan den brok dan gaat het allemaal goed komen, ook met dat plastic !!
Waarschijnlijk dezelfde assistente die Chey zo goed heeft uitgelaten.... >:(
Maar waar je bang voor was is het gelukkig niet !!

Ergens zit er iets niet goed bij Zimba..zou het toch met z`n vertering temaken hebben, hij heeft afentoe problemen met z`n maag tenslotte..
Dan zou mevr. de assistente wel in de goed hoek zitten als ze dat terug ziet in z`n ontlasting..( even het brokkenverhaal en plastic buiten beschouwing laten )
Door dancingdaydream
#1757097
nah, wat een reactie zeg! alsof ze door de telefoon kan zien wat jij met je honden doet  ::)

Jammer dat er niks uit is gekomen, hopelijk komt t snel goed!
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1757099
Gelukkig geen Giardia, maar ja, nou weet je eigenlijk nog niks  :-\
Hopelijk kan Tannetje het lek boven water krijgen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1757748
hij krijgt nu een paar dagen geen botwerk meer, enkel eierschaal poeder...
heeft ie vannacht gespuugt, gisteren had ik ze een gedroogde runderoor gegeven...
Door tieneke
#1757789
Wat een vreselijke domme doos die assistente  :-X
Is maar goed dat ze mij niet aan de telefoon had met haar brokkengezwets  ;)
Hopelijk komt het allemaal snel weer goed met de woefers.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door