Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1745859
dan krijgen ze vanavond minder, is het morgen nog niks dan stop ik er effies mee,
ze krijgen ee dessertlepel, vanavond een theelepeltje..
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1748579
na ze een paar dagen een half theelepeltje te hebben gegeven, en die tijd ook constant hebben geruimt heb ik het nu wel eventjes gehad...
geen chlorella vanaf vandaag, eens zien hoe of wat...
Door pallas
#1749275
vanaalst schreef: na ze een paar dagen een half theelepeltje te hebben gegeven, en die tijd ook constant hebben geruimt heb ik het nu wel eventjes gehad...
geen chlorella vanaf vandaag, eens zien hoe of wat...

Dat kan ik me voorstellen, hoe lang zijn ze nu al aan de dunne zeg..

ik hoop dat het snel beter gaat met je ventjes!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1749618
nah, gentle lag vannacht weer te piepen, dus naar buiten gaat ie daar staan janken!!
een keiharde drol en daarna weer allemaal drab......zelfde als zimba gisteren......snap er niks van..
gelukkig heeft vinnie nu nergens geen last meer van!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1749622
geen idee, meestal als ze eens een virusje hebben dan kunnen ze zo loom zijn,  beetje chagie ook en nu totaal niet, ze zijn de vrolijkheid zelve,gelukkig!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#1749625
In ieder geval fijn dat ze gewoon lekker vrolijk zijn.
Kan natuurlijk ook nog wat naweeen nu van de chlorella zijn, blijft gissen, maar belangrijkste is dat ze weer opknappen. :-*
Door Migudu
#1749639
Is Chlorella zulk "heftig" spul dan?
Beterschap hoor!

Groetjes,
Gerda
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1749643
geen idee, ik dacht dat het daardoor kwam maar kan toeval zijn......
iig zitten we bijna 2 weken letterlijk en figuurlijk in de shit :-\ ;D
Door inni
#1750439
En dat maakt een baasje dan zooo blij.      ('k ken dat gevoel maar al te goed ;))

Geniet van je herstelde heren! :)
Door charmed
#1750473
Ik had er een paar op een hele lage dosering Chlorella staan, een ervan bleef maar aan de diarree en het enige wat ik toegevoegd had was Chlorella. Ik ben gestopt en ze heeft weer net zulke harde ontlasting. Dus kan best van de Chlorella komen. De andere had nergens last van bij mij, die is gewoon op de chlorella blijven staan. Toeval of niet, die ene krijgt geen chlorella weer.
Door pallas
#1750479
vanaalst schreef: yes, er kwamen vanmorgen keurige drolletjes uit!!!!!!!!!
Nou joh..,.komt het tóch van de chlorella :o  Dat heb ik nog nooit gehoord. Hier krijgen ze regelmatig een tabletje of 5 door het eten. ik weet niet hoeveel dat gemalen zou zijn, ik denk een 1/4 theelepeltjes ofzo. Ze hebben er nog nooit last van gehad.

Tjee zeg. Ik zou dus maar iets anders kiezen om te ontgiften.
Door charmed
#1750483
vanaalst schreef: yes, er kwamen vanmorgen keurige drolletjes uit!!!!!!!!!
Daar kan je zo blij van worden :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door