Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door dancingdaydream
#1736458
Yuun heeft vandaag en gisteren een beetje last van stinkwinden en zachte (lichtbruine) ontlasting.  Ze heeft de afgelopen 2 dagen ipv carnibest smuldier vleescompleet gehad, en ik heb best wat met haar getraind, dus er zijn veel van de (dierenwinkel) trainingssnoepjes naarbinnen gegaan. (van die standaard trainings-snoepjes in de vorm van botjes) Verder doet ze niet anders dan normaal en heeft ze ook geen last van haar kont oid.
Zou dit gewoon te maken kunnen hebben met de afwisseling van verschillende merken/soorten vlees en de trainingsnoepjes? Toen ze als afwisseling CB Eend had gehad en weer terug Netuurvoer kreeg had ze ook even last van diarree.

Oh, ze heeft trouwens ook een flink stuk brood van straat gevroten gisteren...ik was net te laat bij haar.
Door Migudu
#1736462
Ik weet niet wat er op dat brood zat, maar volgens mij zou het wel eens daardoor kunnen komen.
En die botjes, zijn dat pensstaafjes?
Of van die witte?

Groetjes,
Gerda
Door dancingdaydream
#1736473
nee, zat niks op, is van onze bovenbuurvrouw die het nodig vind om elke dag een heel brood aan de kraaien te voeren, dus weet gelukkig waar het wegkomt..

Het zijn deze soort snoepjes: Afbeelding gewoon van eigenmerk van de dierenwinkel

Pensstaafje heeft ze gisteren en eergisteren ook idd flink aan zitten kluiven!
Door inni
#1736488
Voor Berre hier is zo één snoepje goed voor dagen diarree, 'n pensstaafje geeft 't zelfde resultaat.
Voor de lichtgewichtjes zijn die snoepjes hele brokken  ;)
Door dancingdaydream
#1737657
vandaag had ze nog iets last, borrelbuikje, en stinkwinden, vannochtend wat diarree en ze heeft sindsdien niet meer gepoept maar wel wat kont geschuurd.  Vanavond deed ze wel weer normaal met eten, gisteren was ze daar wat miepig over.. Hopelijk morgenochtend beter, zo niet dan gaat ze morgen mee naar de DA... (onze kat moet toch..)
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1737679
nah , ik denk dat t nog de bijwerkingen zijn van de snoepjes of de pens .....
hoop dat t morgen al wat beter is  ;)
Door dancingdaydream
#1738108
vanochtend was het iets beter, was nu half half. Ze heeft ook Lam gehad, en ik las dat dat wat vettig is. Misschien heeft ze daar op gereageerd. T gaat iig de betere kant op! :D
Gebruikersavatar
Door Riek
#1738276
Als mijn honden lam eten, dan krijgen ze plakpoep.
Zij vinden lam lekker, maar ik vind plakpoep niet zo fijn met witte langharige honden.
Misschien dat ze door die lam ook van die stinkwinden liet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door