Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door helmi6669
#1726384
Onze Cavalier wordt volgende week donderdag gesteriliseerd. Kan ik dan nu al met Traumeel beginnen??
En hoeveel moet ik haar geven?
Recovetsem is helaas uit de handel gehaald.....
Laatst gewijzigd door helmi6669 op vr 20 aug 2010, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1726440
Ik zou zelf op de dag van de operatie 's morgens 1 pilletje geven. En dan na de operatie ieder 2 uur 1 tablet. Tot je naar bed gaat. De volgende dag gewoon 3 keer per dag 1 tablet. En de dag daarop 2.
Door helmi6669
#1726471
He Lizzy bedankt voor je reactie. Ik dacht met iets homeopathisch eerder te moeten starten omdat de werking ervan iets langer moet inwerken dan de andere medicatie, maar dat hoeft dus niet zo te zijn :-[
Door Lizzy
#1726473
helmi6669 schreef: He Lizzy bedankt voor je reactie. Ik dacht met iets homeopathisch eerder te moeten starten omdat de werking ervan iets langer moet inwerken dan de andere medicatie, maar dat hoeft dus niet zo te zijn :-[
Ja, dat zijn ook wel geluiden die je hoort hoor.... Nu heb ik de wijsheid niet in pacht maar ik blijf het apart vinden om homeopathische middelen pro-actief te geven. Ik vind dat er dan zo voorbij wordt gegaan aan het principe..... Er valt nog niks te genezen, nu.
Door Eef+Stippels
#1727673
Ik ben de laatste keer 1 dag van te voren begonnen met Traumeel.
Bij onze dierenarts wordt direct 's ochtends geopereerd en ik had het gevoel dat het dan in ieder geval goed zou zijn opgenomen voor/tijdens de operatie.
Door helmi6669
#1733429
De operatie is goed gegaan, ze ligt nu op de "uitslaapkamer". Straks eens kijken hoe mijn meisje er voor staat.... gisteravond 1 Traumeel gegeven, vandaag maar 1 als ze terugkomt en dan het schema van Lizzy maar aanhouden.....
Bedankt voor jullie reacties....  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door