Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1724098
Lizzy schreef: Toch zie en hoor je het vaak hoor, artrose op deze leeftijd. Jeetje, wel onwijs balen zeg :(. Dorothea heeft zeer goede ervaring met de gluco van synoquin. Dat is via de DA te krijgen.

En verder zou je Puur Arthro kunnen proberen. Ik heb trouwens nog een volle/dichte fles staan. Wil 'm zo tegen verzendkosten naar je opsturen, mocht je dat willen proberen.
Als je die zou willen opsturen, dan heel graag. Verzendkosten worden natuurlijk  :)vergoed, dat spreekt voor zich :

Verder heb ik van Heel restructa H  gehaald http://www.heelbv.nl/producten/?id=41&page=1&view=5, evenals Traumeel
Ik hoop dat ik samen met Rimadyl de pijn onder controle kan houden.
Het merk Gluco  wat jij noemt hou ik zeker in gedachte. :)

Ik stuur je mijn adres door, bij voorbaat dank alvast  :)
Door Evie
#1724142
Onze Yoeri had ook ED en HD. Hij heeft heel veel baat gehad bij produros. Er zit groenlipmossel in maar ik weet verder niet precies wat nog meer. Is alleen te bestellen via de sommige dierenartsen. Ik moest bij mijn nieuwe dierenarts hemel en aarde bewegen om het te kunnen krijgen. Maar werkte super!

Tja en verder al de dingen die ik nu lees, ik wilde dat ik dat toen allemaal wist. Had ik vast minder metacam hoeven geven.

sterkte !!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door