Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Its_Edwin
#1715078
Hallo allemaal!

Sinds zaterdag hebben we een prachtige labrador pup! Een reutje van nu bijna acht weken.
We willen hem even laten checken bij de dierenarts. Maar ook voor de toekomst zoek ik een uitertaard goede arts die ook voorstander is van BARF! Weet iemand van jullie wellicht een dierenarts in de omgeving van Veldhoven die dit aanmoedigd?

Ik werk nu even vanuit mijn mobiele telefoon ,maar zal snel eens een foto plaatsen van onze aanwinst! Dit is ook allemaal nieuw voor me maar we gaan het verder ontdekken.

Gr. Edwin en Ilse
Gebruikersavatar
Door Kaio
#1715863
Gefeliciteerd met je pup.

We hebben ook in Veldhoven gewoond. Nadat we bij enkele DA's gillend naar buiten zijn gegaan (assistentes die ons walgelijk vonden dat we onze hond versvoer aandeden tot Da's die bang waren voor honden), zijn we uiteindelijk maar naar Eersel gegaan.  Er zullen er vast meer zijn in Veldhoven maar ik was het zo zat! En Eersel stond in ieder geval goed aangeschreven.
Je krijgt in ieder geval niet zo een vervelende preek dat je vers voert, en dus niet alles wat niet helemaal goed gaat ligt aan het voer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door