Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1764258
Nou ja, heel fijn dat hij in ieder geval weer goede ontlasting heeft! Misschien een virusje geweest maar wel toevallig, dat het over is sinds je geen probiotica meer geeft... Ik zag het laatst voorbij komen, in een ander topic, dat iemand schreef (weet niet meer wie) dat je eerst de darmen moet dichten met glutamine en dan pas probiotica moet geven. Daar zit misschien wel een hoop in, wie weet!
#1765294
Mary.vS schreef: Dat was ik. We zijn beiden bij Erwin geweest. Ik heb het na elkaar moeten geven en ben dik tevreden.
Aha! Fijn dat het ook bij jouw hond zo goed geholpen heeft. Wat waren de klachten van jou hond?
#1765424
Begon met plekken die op ringworm lijken, maar wat het niet was.
Ogen wrijven, snor poetsen, kin schuren, strakke jeukhuid, vet en stinkend.
Borrelbuik en voortdurend winden laten. Ook gedrag wat ik niet kende,
sloom en depressief. Het is begonnen door vaccinaties en heel snel erger
geworden door een combinatie van vaccinaties en AB-kuur.
#1766633
Mary.vS schreef: Begon met plekken die op ringworm lijken, maar wat het niet was.
Ogen wrijven, snor poetsen, kin schuren, strakke jeukhuid, vet en stinkend.
Borrelbuik en voortdurend winden laten. Ook gedrag wat ik niet kende,
sloom en depressief. Het is begonnen door vaccinaties en heel snel erger
geworden door een combinatie van vaccinaties en AB-kuur.
OK. Dank je wel voor je uitleg Mary. Dit zijn altijd goede dingen om te weten. Om ook weer andere mensen(dieren) te kunnen helpen.
#1767257
Beau heeft inmiddels 5 dagen geen probiotica gehad en hij heeft al 3 dagen hele goede ontlasting en krijgt alweer van alles ben met kip gestopt, maar morgen weer proberen.
Ik heb een groot vermoeden dat het de probiotica was want nu ik het niet meer geef is het helemaal over.
Als Beau poepte kwam er ook altijd een hoop lucht mee nu niets meer van dat alles.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door