Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1705041
We zijn alweer effies klaar maar ik had eerst honger  :P

Het moment dat Fido inzakte brandde de tranen in me ogen ogen. Niet lang bij stil kunnen staan gewoon snel handelen en braunule plaatsen en doorgaan.
De operatie is goed gegaan. Het bleek dat een voorste kruisband gedeeltelijk was los gescheurd, dus niet helemaal door. Vandaar ook het niet stokkreupel zijn maar ook niet helemaal goed. Op alle testen om te kijken of het een kruisband was gaf Fido geen reactie. Hij rende ook nog als een tierelier.
De miniscus was in orde. Het is dus een goede beslissing geweest om de knie open te maken om te kijken wat er niet goed zat.

Meneer heeft me alweer aangekeken en ligt nu heerlijk uit te slapen en zachtjes te snurken  :smitten:

En nu wil Eddie aandacht  ::)
#1705140
*Dorothea* schreef: Nou gelukkig is het achter de rug  :-*
ja naadje om je eigen hond zo door z'n poten te zien zakken, ik hield het laatst ook niet droog toen Indy in een keer door z'n poten zakte.  :'(
wat hebben jullie met de kruisband gedaan?
Vind je het goed dat de dokter je dat een keer rechtstreeks verteld. Ik kan het namelijk niet herhalen  :-[
Het is in ieder geval een nieuwere techniek. Erwin heeft zijn osteosynthese tig jaar geleden in Daveaux gehaald en is een paar jaar geleden nog een keer op herhaling geweest in Duitsland voor de nieuwere technieken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door