Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#1686784
oh getsie, het is echt hollen of stilstaan bij jullie, wat moeilijk met deze kennis nu verder, al wat ik kan zeggen is carpe diem, en natuurlijk hoop ik met je mee op een waardige eind voor jouw oude heer :-* maar het blijft moeilijk :-*
Door Malamoods
#1686814
Nou, jullie krijgen wel 'n hoop te verstouwen zeg! :( Zou hij nu ook niet extra last hebben vanwege de warmte Lizzy? Dikke knuffert voor Brutus en voor jullie natuurlijk ook.  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door Anthraciet
#1686823
Pffff wat een ellende weer :'(
Ondanks dat je weet dat je in de laatste fase van zijn leven zit, is het toch gewoon K :'(

Ik hoop dat hij toch nog even van en bij jullie mag genieten! :bigarmhug:
Door Sella
#1686880
Pff manneke toch.

zou er homeopatisch nog iets van ondersteuning zijn voor hem?

Ik krijg crateagus(meidoorn) om het vocht te kunnen afvoeren.
Mischien een extra ondersteuning voor hart en bloedvaten? verbetert de pompfunctie van het hele vatenstelsel.
Ik neem het 2 keer per week in en plas me na een paar uur werkelijk suf.

Heel veel sterkte met de mooie oude man :-[
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1687076
ow nee  :'(  :'(
Vreselijk, als ze benauwd zijn  :'(  :'(
Ik hoop dat de medicatie snel aanslaat en hij nog even lekker kan genieten van zijn puppekindje!!!!  :baby:
En jullie van hem!!  :bigarmhug:

Inderdaad; carpe diem!!!  :)

:-*
Door Sietie
#1687203
Sterkte ... het is wel een prachtige leeftijd, maar je kunt ze nooit missen hoe oud dat ze ook zijn...hopelijk knapt hij toch nog even wat op van de medicijnen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door