Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door millyckk
#1705722
Het is al vaker gezegd, maar ook ik vind jullie superbaasjes :bigarmhug: Ik ga snoeihard duimen dat Brutus nog een tijdje op een, voor hem en jullie, acceptabele manier mag meehobbelen!
Door Fido
#1705729
Lizzy schreef: Kijk, dat zijn goede berichten! Ik hoop dat het voor Brutus ook wat doet.

Voorlopig heeft hij net zijn 2de maaltijd met smaak gegeten. Zijn eerste lading meidoorn zit er in, evenals het poeder van Erwin/Edith. We hebben net gewandeld, daarna was hij een kwartier echt heel hijgerig maar nu ligt hij weer rustig in zijn mand. Wel zeer alert om zich heen te kijken. Dat heeft hij al in geen dagen gedaan.
Ahh.... de kooke is aangekomen  :biggrin2:
Door zurca
#1705780
Het is wat Lizzy, met jullie spikkelman....
Ik hoop en duim natuurlijk met iedereen mee dat jullie nog een tijdje van elkaar mogen genieten :-*
Door Malamoods
#1705981
Respect en bewondering! Ik vind 't ontzettend goed en mooi om te lezen hoe respectvol jullie omgaan met Brutus en de mogelijke consequenties die dat met zich meebrengt. Zo liefdevol, zo respectvol en ook zo positief! Daar neem ik echt mijn petje voor af! Zeker ook omdat ik (helaas) maar al te goed weet hoe 't is om een zieke hond te hebben en te weten dat er gewoon een heel moeilijke beslissing aan zit te komen... Ik wens jullie beide sterkte, kracht en nog vele mooie momenten met Brutus toe! Houd jullie taai! :-*
Door Lizzy
#1705990
Bedankt allemaal voor jullie lieve meelevende woorden :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Oh en Truus, de kooke is een wit poedertje dat Ribose heet maar eruit ziet als kooke :biggrin2:
Door Lizzy
#1706039
Nou, meneertje heeft vanmorgen klappende honger. Maar hij wil dus geen gekookt vlees meer. Hij wil rauw! Ik heb hem een bak kopvlees gegeven met wat pens en een piep klein stukje konijn-karkas. In tegenstelling tot de vorige weken, ging hij gelijk voor het vleesbot, vrat daarna het vlees op en liet het frutje havermout staan. Ik ben benieuwd hoe zijn ontlasting zal zijn vandaag!
Door Fido
#1706045
Lizzy schreef: Nou, meneertje heeft vanmorgen klappende honger. Maar hij wil dus geen gekookt vlees meer. Hij wil rauw! Ik heb hem een bak kopvlees gegeven met wat pens en een piep klein stukje konijn-karkas. In tegenstelling tot de vorige weken, ging hij gelijk voor het vleesbot, vrat daarna het vlees op en liet het frutje havermout staan. Ik ben benieuwd hoe zijn ontlasting zal zijn vandaag!
:)  :wavetowel2: hou dit vast Brutus!
Door Decibels
#1706059
Lizzy schreef: Nou, meneertje heeft vanmorgen klappende honger. Maar hij wil dus geen gekookt vlees meer. Hij wil rauw! Ik heb hem een bak kopvlees gegeven met wat pens en een piep klein stukje konijn-karkas. In tegenstelling tot de vorige weken, ging hij gelijk voor het vleesbot, vrat daarna het vlees op en liet het frutje havermout staan. Ik ben benieuwd hoe zijn ontlasting zal zijn vandaag!
daar heeft ie lekker van genoten dus.... ;)
Door Lizzy
#1706079
Hahaaaaa, zojuist een harde kleine barf-keutel gepoept!!!

Ik ben nu niet meer 98% zeker dat we de juiste beslissing hebben genomen maar 100%.
Gebruikersavatar
Door EllenL
#1706141
Lizzy schreef: Hahaaaaa, zojuist een harde kleine barf-keutel gepoept!!!

Ik ben nu niet meer 98% zeker dat we de juiste beslissing hebben genomen maar 100%.
Yay! Go Brutus!! Mooi dat hij zelf zo goed aangeeft wat hij het beste kan eten :)
en nog een :bigarmhug: voor jou en Leo omdat jullie zulke goede baasjes zijn  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door