Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Borke
#1687388
Wat een rotbericht, al was het niet helemaal onverwacht  :'(

Hoe is het nu met hem, merk je iets anders aan hem nu hij de medicatie krijgt?
Pas je qua voeding nog iets aan?
Door Lizzy
#1687428
Hij lijkt vandaag ietsjes rustiger. Maar, het moet nog beter hoor, qua kwaliteit voor hem.... Vandaag krijgt hij zijn eerste digoxine-pil dus ik hoop dat dit nog meer verbetering gaat laten zien :-\

Qua voeding pas ik niks aan. Hij krijgt al 3 keer per week orgaanvlees en ik geef hem al langere tijd wat extra hart, voor de co-enzym Q10. Hij krijgt nu wel 3 keer per dag eten, vanwege de medicatie en Frank zei dat in 1 keer eten nu misschien extra belastend is voor hem. Volgens mij deed hem dat wel goed vandaag, de kleinere maaltijden. Maar, ik moet nog even afwachten of dat zo blijft. Brutus anticipeert razend snel op dit soort dingen en als hij door heeft dat het nu standaard is, 3 keer per dag eten krijgen, gaat hij mogelijk 3 keer per dag gillen om eten. Vandaag was hij nog verbaast, zeg maar.
Door Netty
#1688971
Lizzy ik lees het nu pas, jemig dat is ff trekken voor je meis..... :-*

dat doorzakken van de achterhand heeft toch niks met z'n hart te maken?
Tof zit in dezelfde leeftijdscatagorie en zakt ook wel eens door de achterhand, maar heeft volgens de dokter nog een sterk hart....vandaar dat ik het vraag :-\
Door Lizzy
#1688974
Nee hoor, de achterhand en hart zijn twee losstaande problemen.

Ik vind het nog steeds slecht gaan met Brutus. Hij krijgt nu zijn medicijnen maar hij is nog steeds benauwd :-\
Door Lizzy
#1688981
*Dorothea* schreef: hè k*t  :(
Ja. Eerlijk gezegd hebben we al een paar keer gezegd tegen elkaar "als het aan het eind van deze week niet beter is" :-\
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1688983
Lizzy schreef: Ja. Eerlijk gezegd hebben we al een paar keer gezegd tegen elkaar "als het aan het eind van deze week niet beter is" :-\
Plast ie veel van de furosemide?
Door Netty
#1688984
Lizzy schreef: Nee hoor, de achterhand en hart zijn twee losstaande problemen.

Ik vind het nog steeds slecht gaan met Brutus. Hij krijgt nu zijn medicijnen maar hij is nog steeds benauwd :-\



ik weet hoe dat voelt, Joep had het ook, dat benauwde en je dan aankijken met van die ogen die HELP riepen, en je kunt ze alleen maar de medeicijnen geven die ze nodig hebben......
dit sloopt je

Tof bekijk ik bijna onder een vergrootglas, want ze is een dame op leeftijd en je weet dat de laatste dag aan kan breken  :-X
Door bloemetje
#1688991
Ik had altijd de pest aan die furosemide troep.. Mijn hondjes vonden het vreselijk zoveel te moeten en soms niet op te kunnen houden  :'(
Heeft hij al vetmedin ook Liz? Ik hoor soms wonderen op die medicijnen.. Of heeft dat net voor Brutus geen zin..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door