Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Alba
#1675660
Ik hou het wel goed in de gaten hoor, het moet natuurlijk ook niet té droog worden. Ik heb tot nu toe niets extra's gedaan omdat de jodium een paar keer per dag het er al mooier uit laat zien, maar ik was een beetje bang dat het misschien juist open zou gaan door het uit te drogen.
Ik heb de groene leem klaar staan in elk geval.

Vandaag gaan we een dagje aan het water zitten, hopelijk maakt het dat niet te zacht maar ja een dagje spetteren met dit weer kan Alba wel heel erg waarderen!
#1675670
id ja, zorgen dat het niet te hard wordt, dan scheurt het weer.....
groene leem wordt ook hard he, je kan heel licht wat honingzalf erop smeren, maar een daagje water dan wordt het errug week..
zulke vreemde adviezen waren het niet...
Laatst gewijzigd door me and my boys op vr 09 jul 2010, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Alba
#1675724
De honingzalf wordt vandaag bezorgd (alleen gaan we er dan vast niet zijn, dus wordt het morgen...) dan heb ik alle middelen klaar staan :).
We kijken vanavond als we thuiskomen hoe het voetje eruit ziet, het blijft een beetje schipperen tussen drogen en niet te droog.

Ik ben blij met alle adviezen hoor!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door