Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cathelijn
#1671776
de tweede in 20 dagen  :( De eerste kreeg hij toen we net een paar dagen met vakantie waren. Hij lag in zijn mand, begon te gapen en kwam daar niet meer goed uit.
Hij heeft al een maand of twee af en toe met schudden dat hij een soort klein aanvalletje kreeg maar niet echt weg raakte maar vanmiddag zette dat wel door. We waren in het bos en gelukkig had ik de buggy mee.
Over een uurtje kan ik bij de da terecht en ik heb al zitten lezen op www.epilepsiebijhonden.nl. Het is zo zielig om te zien, hopelijk kunnen we er wat aan doen.
#1671882
Nou, zijn hart vertoont een flinke ruis (4 weken geleden nog niet gehoord) en hij haalde een beetje krampachtig adem. Dat kon allerlei oorzaken hebben. Aangezien het nog niet duidelijk is waar de aanvallen vandaan komen, wordt morgen eerst een scan gemaakt van zijn hart en bloed afgenomen als de scan niet iets heel slechts laat zien. En dan kijken we weer verder.
Jonas stond straks gek te doen om zijn eten te krijgen, dus dat zit nog wel goed  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door