Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door cindy5409
#1664753
Goofy krijgt sinds drie weken kvv met groot succes. Helemaal geen problemen tot nu toe. De ontlasting is gehalveerd en een mooie vaste keutel. Zaterdag echter alleen maar slijm en sinds gisteren water dunne diaree. Hij maakt helemaal geen zieke indruk is net zo levendig als anders. Is dit toch nog een ontwenningsverschijnsel. Of zou het iets met de warmte te maken hebben??
Door bloemetje
#1664757
Als hij al 3 weken zonder problemen KVV eet vermoed ik dat het van de warmte komt.. Arme knul! Okugest en wellicht een beetje probiotica als je dat hebt. Ik geef ze vaak wat kippenboullion (zonder zout!) te drinken. Het is zo warm nu dan moet hij wel drinken.
Als Okugest niet helpt geef ik Finidiar..
Door Lizzy
#1664799
Nee, bij de drogist. Het is een homeopathisch middel voor mensen, dat uitstekend aan dieren gegeven kan worden. Je kunt de kinderdosering aanhouden.

Het kan het warme weer zijn. Of misschien gedronken uit een smerig poeltje water. Of een virusje.
Door cindy5409
#1665190
Dank je wel voor de snelle reactie's. Ik ga morgen kijken of ik okugest kan krijgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door