Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1663559
job staat nu sinds 8 weken op rauw vlees en het gaat echt super goed!
wij zijn hierop gekomen en begonnen omdat hij een allergie heeft/had, en echt waar die  :censored2: br...kken
hebben hem goed ziek gemaakt.
hij heeft vrijwel geen jeuk meer, voelt ook niet zo vies vettig meer aan krijgt weer een ondervacht (deze was echt helemaal weg).
alleen zijn huid blijft zwart/ donker gekleurt van de ontsteking.
nu vraag ik me af:
iemand een idee hoe lang het duurt voordat zn huid weer normaal van kleur wordt?
heeft hij misschien nog een ontstoken huid?

alvast bedankt
#1663586
Toen Mazoe het had door haar allergie duurde t een behoorlijk tijd voordat t over was.
Nu heeft zij geen ondervacht ( hoort bij t ras) en bijna kale buik  en die wordt gewoon zwart door de zon.

edit kleine tekst aanpassing
Laatst gewijzigd door sandrra op zo 27 jun 2010, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#1663914
SandRRa schreef: Toen Mazoe het had door haar allergie duurde t een behoorlijk tijd voordat t over was.
Nu heeft zij geen ondervacht en bijna kale buik  en die wordt gewoon zwart door de zon.
Mazoe is toch een Rhodesian? mij is altijd verteld dat die geen ondervacht hebben? :-[
#1663942
Onze vorige Leonberger had een olifantenhuid op zijn buik en binnenkant achterpoten die op het laatst helemaal hard en schubbig werd,eenmaal op rauw heeft het maanden geduurt tot het helemaal weg was en hij zelfs een roze babyhuidje had.
Moet er wel bijvertellen dat ik ondersteunende natuurlijke middeltjes erbij gaf zoals oa Cats Claw.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door