Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1658048
gentle is beroerd en niet zo'n klein beetje ook...
heeft vannacht alles ondergekotst, gepoept(dun) en van narigheid zelfs geplast...
hij is zo ontzettend misselijk, hij blaast continu bellen, is loom en strekt zich constant..
heb hem vanaf 5.00 okugest om het uur gegeven maar braakt dat ook uit......
zimba heeft ook gespuugd vannacht maar niet zoveel...
nu hebben ze gisteren makreel op, vince niet die liep bij zijn bak weg en hij mankeerd ook niets....
zou die vis verkeerd zijn gevallen of zou er wat mee zijn?
ik maak me een beetje zorgen, ga ze zo uitlaten en dan denk ik naar de da.....
Laatst gewijzigd door me and my boys op di 22 jun 2010, 07:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1658055
Die vis zou kunnen. Te meer Zimba ook gespuugd heeft zal het de vis wel zijn of heb je een virus...... Ik heb dit ook een keer gehad met Linga. Ik schrok toen ook zo. Het zakte de misselijkheid wel weer na een uurtje of wat.
Door henneke
#1658060
Ik zou het nog even aanzien maar als het over een paar uur nog niet minder is toch even bellen met de d.a.
Door *Natasja*
#1658062
Beau was een tijdje geleden ook zo ziek, maar dan na het eten van zalm. Reden voor mij (omdat het al de zoveelste keer was dat hij er misselijk van werd) om geen vis meer te geven aan hem. Sterkte, ik hoop dat het mannetje snel opknapt  :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1658065
het is vannacht om half 1 begonnen, heel de nacht door gespuugt, ik eventjes naar buiten met ze en als ie daarna nog niet opknapt dan bel ik de da...
Door claudiaB
#1658072
Beterschap voor de mannen.  :-*

Je kan het in de ochtend nog aan kijken, eventueel vanmiddag contact zoeken met de DA
Door Mariska
#1658073
Getver, vervelend dat Gentle niet lekker is...ik hoop dat het meevalt, sterkte met het mannetje!
Door tiny
#1658076
Tja, hier valt makreel ook niet goed. Daarom heb ik het uit het assortiment gegooid. Hier dus alleen nog zalm (gaat Tessa wel van aan de dunne maar dat is de andere dag met wat botwerk weer opgelost). Rosco is de enige die ook nog sardines eet. Tessa laat die liggen.
Sterkte met de boys, hoop dat het snel beter wordt.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1658077
Makreel wordt hier ook weer uitgekotst, maar ze blijven er niet ziek van. Eruit is eruit.
Ik geef het ook niet meer.

Hopelijk gaat het weer wat beter, anders zou ik idd naar de da gaan voor een spuit Primperid tegen de misselijkheid, om de boel even tot rust te brengen.
Beterschap :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1658111
zijn weer thuis, hij heeft meegehobbeld, niet meer gepoept, en zijn oortjes stonden weer omhoog, hij ligt nu voor del in de bench, ik laat hem maar eventjes slapen en zien als ie wakker wordt hoe die is, vindt ik het nog niks zit ik zo bij de da..
als ik het zo is hoor/lees is het de makreel, die krijgen ze dus echt niet meer!
toch verstandig van vince, het gewoon niet eten!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door