Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Axel*
#1658569
Oh dat is wel k*t ja... sterkte voor het mannetje.... heb nog nooit makreel gegeven en ga het zo te horen niet doen.
Door inni
#1658833
vanaalst schreef: hij is nog steeds wat loom, maar niet meer gespuugt...
wel net nog aan de spuit, ideaal als je een hond heb met een flinke broek :-\
't ja wat er langs voor niet uitkomt moet langs achter, bij diarree liep er hier ook één voor gek in z'n natte broek.
't Is inmiddels zover dat hij als hij een hoopje heeft gedaan bij 't binnenkomen al recht naar de badkamer loopt.

Toch fijn dat 't allemaal alweer passé is. ;)
Door ~anna~
#1658963
Honden kunnen soms ook ziek worden van voedsel wat niet in orde is.
Wil niet zeggen dat honden die rauw krijgen alles maar moeten kunnen verdragen.
Als ik soms lees, in de loop der jaren, hoe mensen soms omgaan met het ontdooien.. :-X
Misschien was de makreel gewoon niet in orde, bedorven of tegen bedorven aan.
Fijn dat het nu weer goed gaat.
Door Malamoods
#1659168
Is zijn eten er nu ingebleven Ellen? De nacht ook goed gegaaan?

Ja, die broeken met spuitpoep is drama... Ik had 'n collie met chronische diaree, ik werd er helemaal gek van...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1659177
alles is er in gebleven, vannacht heerlijk doorgeslapen!
hij is weer helemaal het ventje!
de makreel had ik netjes in de koelkast laten ontdooien, eventjes een klein uurtje op het aanrecht en toen gegeven...ik ben geen muts met het vlees maar zal er ook niet maar raak mee klooien...
iig gaat het een vrijdag de kliko in.....zie gentle liever ontdeugend dan zo beroerd!
Door Sella
#1659193
Ik haal de makreel er in de avond uit en laat het op het aanrecht ontdooien.
Ik voer in de zomer rond 6 uur in de ochtend of als het donker is. Nu heeft hij dus al om 5 uur gegeten.
Nooit geen problemen. Ik denk toch dat het flink verkeerd gevallen is bij hem.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door