Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door java
#1644370
Waar in de omgeving van Enschede kun je HD foto's laten maken bij een 'fijne' DA, zonder narcose. Wie heeft in die buurt
prettige ervaring met een bepaalde kliniek.

Wat zijn jullie mening/ervaring over de PennHip methoden?

groetjes Will
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1644767
Ik heb Tika laten PennHippen in Hellendoorn. Dat moet wel onder narcose. Voordeel is dat je dit al jonger betrouwbaar kunt laten doen.
Officiële HD foto's doen ze daar ook, ik vermoed ook wel zonder narcose.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1644773
Sanyo schreef: Ik heb Tika laten PennHippen in Hellendoorn. Dat moet wel onder narcose. Voordeel is dat je dit al jonger betrouwbaar kunt laten doen.
Officiële HD foto's doen ze daar ook, ik vermoed ook wel zonder narcose.
Dat zeggen ze in ieder geval wel. Zit je daar als bleue eigenaar te wachten krijgt je teef zo een prik in de kont en ploep, van de wereld af. Ging wat sneller want ze hadden het wat druk ::).

Ze kunnen het wel, maar dan moet je er dus echt wel als een waakhond bij blijven.
Door ulla
#1646067
Ik heb ook niet echt goede ervaringen met Hellendoorn.
Ze hebben tig honden op een middag om te röntgenen, en prikken alle honden met èèn en dezelfde naald in slaap,nu zullen honden daar geen aids van krijgen,maar ik ben daar toch niet van gediend. >:(
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1646089
Met de PennHipp foto's van Tika ging het gewoon tijdens het normale spreekuur, niets geen lopende bandwerk gelukkig!
Hij had alle tijd voor ons, heeft zelfs nog even Tika's oren van de binnenkant bestudeerd, omdat ze daar plotseling kennelijk jeuk had. (zat gelukkig alleen een haar tegen het trommelvlies geplakt, heb het zelf ook nog even mogen bekijken)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door