Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#186160
Oeps!

Geen idee hoe betrouwbaar dit is maar zekerheidshalve...... zou ik geen brokken voeren. En ook geen Nutro.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#186488
Bij Nederlandse merken gebeurt dit niet, want zij mogen geen honden en katten en andere geëthanaseerde dieren verwerken.
Door zurca
#186516
Maar wat zijn dan Nederlandse merken? Die ook nog enigsinds "goed" zijn..Mijn katten krijgen nl tijdens vakantie ed Nutro...
Door Lizzy
#186517
zurca schreef: Maar wat zijn dan Nederlandse merken? Die ook nog enigsinds "goed" zijn..Mijn katten krijgen nl tijdens vakantie ed Nutro...
Hope Farm?
Door Lizzy
#186608
Ja, hoewel Prins Petfood voor de kat "Met in de EU toegestane anti-oxidanten" bevat..... Voor de hond ook trouwens, alleen zetten ze daar nog achter "Met in EU toegestane conserveer-middlelen en anti-oxidanten, o.a.:Citroenzuur, Vitaminen E en Vitaminen C, Lecithinen"
Gebruikersavatar
Door Nitus
#186609
Peet schreef: Farmfood is nederlands...en Prins dacht ik ook....
Cavom, Fokker (of moet het ook nog goed voer zijn?)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#186610
Sorry, ik had deze vraag een beetje over het hoofd gezien:
zurca schreef: Maar wat zijn dan Nederlandse merken? Die ook nog enigsinds "goed" zijn..Mijn katten krijgen nl tijdens vakantie ed Nutro...
Voor kattenvoer weet ik het dus niet, en wat hondenvoer betreft heb ik over Fokker m'n ernstige twijfels en over Cavom m'n twijfels :-\, qua kwaliteit dan, het is zeker NL voer.
Door karray
#186684
Hitam schreef: Nee, klopt, Amerikaans. Een van de redenen om enigszins wantrouwig tegenover Amerikaanse merken te staan.

Dit heb ik wel meer gehoord. Goede controlle op dieren voor de petfood daar ,is veel moeilijker realiseerbaarhier omdat het land zo groot is
Gebruikersavatar
Door Hitam
#187135
Ze mogen ook meer daar!
Hoewel ik nu weer hoorde dat ze de botten in versvleesvoer gaan verbieden. Of botten voeren ofzo. Iemand daar iets meer van gehoord?

Nederlands kattenvoer, is niet gemakkelijk: Carocat, Biofood, Prins, heeft Jarco niet ook een kattenbrok?. Zal zondag op de beurs kijken.
Door Elvira
#187164
Er zaten ook geen honden of katten in, dus komt het waarschijnlijk van vee en/of paarden. Staat in het andere artikel (onderaan op link drukken)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door