Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
#187791
Fijn dat Cujo weer goed gaat.

Nou Beau nog.... :'(..hij moest er vannacht elke 1,5 uur uit....en hij heeft toch nog 2x in huis gepoept...... >:( :-X :-X...getver wat smerig.......Ik heb dus daarna geen oog meer dicht gedaan, elke keer bang dat ik te laat zou zijn om hem in de tuin te laten......vreselijk!

En ineens ging Tunja ook meedoen!!!!!!
Mijn conclusie: er heerst gewoon iets!

Het gekke is dat hij overdag geen last heeft (wel dunne, maar hij hoeft niet naar buiten tussen de wandelingen door) maar 's nachts gewoon om de 1,5 tot 2 uur echt moet rennen! Ik heb hem wat witbrood gegeven (1 snee) en verder een banaan en yoghurt. Ik denk dat ik ze vandaag maar allebei om 16:00 uur al hun diner geef (nou ja, rijst met fyto ofzo...) en daarna niks meer. Kijken of we dan allemaal een beetje slaap krijgen, vannacht.....geeuw...gaap.... :(
Door Jacqueline74
#187899
He jammer dat het niet goed gaat. We kunnen de topic beter aanpassen in :

"HONDEN EN DIAREE".

Er komen er steeds meer bij die hier last van hebben. Zoals ik het dan ook lees lijkt het wel of er diaree virus heerst.

Sterkte voor alle zieke hondjes.

Jacqueline
Door Peet
#188062
Aangezien de rijst er zowat onverteerd uitkwam, heb ik Beau nu een paar keer over de dag verdeeld wat kip en witbrood gegeven. Tussendoor een geprakte banaan met yoghurt. Resultaat: een heerlijk rustige nacht!
Vanmorgen was zijn eerste poep weer bijna goed.....hehe...het ziet er naar uit dat hij gaat opknappen.

Theoretsiche vraag: waarom heb ik Altijd Norit en Okugest in huis.....en is het ALTIJD op als ik het nodig heb?????? ??? ??? ) ;D
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#188148
Peet schreef: Theoretsiche vraag: waarom heb ik Altijd Norit en Okugest in huis.....en is het ALTIJD op als ik het nodig heb?????? ??? ??? ) ;D
da's de Wet van Murphy.... ;) ;D
Door Eidos
#188848
Hahahah Peet dat is altijd zo ;) ;D... Gelukkig gaat het met beau ook weer goed! Eidos is ook weer helemaal beter :D.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door