Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door inni
#1609552
claudiaB schreef: We zijn weer terug.
De DA denkt aan een chronische ontsteking van de dunne darm. Waarschijnlijk door een verminderde weerstand.
Ze heeft Metrazol gekregen, dat is een ab speciaal voor de darm vertelde de DA.
Ik hoop dat de DA gelijk heeft en dat de ab z'n werk gaat doen.

Weet iemand of het nu verstandig is om er kefir bij te geven??

Berre had regelmatig dunne darmontstekingen. Ik ben hem daarom dagelijks probiotica gaan geven. Yoghurt wou hij niet eten, hij at eigenlijk niks op die momenten daarom ben ik begonnen met wat yakult 's morgens voor z'n eten, dat kon ik makkelijk met een spuitje druppel voor druppel in z'n bek spuiten. Na enkele dagen ben ik daarin ook wat probiotica gaan oplossen (een centimetertje yakult in een klein spuitje enj wat probiotica poeder) dat krijgt hij nu al 3jaar lang elke morgen en nu ben ik 't stilletjes aan aan 't afbouwen (benieuwd hoe 't dan gaat gaan).

Hopelijk is Daisy snel van haar problemen verlost.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1609641
claudiaB schreef: Kefir is probiotica  ;)

Ze voelt zich nu al iets beter. Bedelde al om eten.
Hoop dat ze zich beter blijft voelen.
Ik denk altijd dat probiotica uit een potje beter is maar dat kan ik helemaal niet onderbouwen ::)
Fijn dat ze eetlust heeft!!
Door claudiaB
#1689021
Het is vandaag weer helemaal mis.  :'(
Ze heeft al tig keer gebraakt en ze ligt te kreunen omdat ze zich beroerd voelt.
Haar braaksel stinkt ook enorm  :P

Het ging de afgelopen weken zo lekker met haar.
Na 3 AB kuren (metrazol) die werkten totdat we ermee stopten, hadden de homeopaat en ik besloten om haar op het colloidaal zilver te zetten.
En dat ging heel goed tot gisteravond, toen werd haar ontlasting weer dunner en nu kots ze alles onder.
Weet nu even niet meer wat ik kan doen  :(
Door claudiaB
#1689029
MarijeEnBoomer schreef: Och Claudia :bigarmhug: ze heeft gister zeker niks anders binnengekregen waar dit een reactie op kan zijn?!?
Niet dat ik weet.
Ze gaat alleen nog mee met de korte uitlaatbeurten aan de riem, dus ik had het wel gezien als ze iets gesnackt had, denk ik
Door moniqueo
#1689096
claudiaB schreef: Het is vandaag weer helemaal mis.  :'(
Ze heeft al tig keer gebraakt en ze ligt te kreunen omdat ze zich beroerd voelt.
Haar braaksel stinkt ook enorm  :P

Het ging de afgelopen weken zo lekker met haar.
Na 3 AB kuren (metrazol) die werkten totdat we ermee stopten, hadden de homeopaat en ik besloten om haar op het colloidaal zilver te zetten.
En dat ging heel goed tot gisteravond, toen werd haar ontlasting weer dunner en nu kots ze alles onder.
Weet nu even niet meer wat ik kan doen  :(
Heb geen advies,hoop dat ze vlug opknapt,wat een zorgen toch altijd weer om onze beesies! :-*
Door Migudu
#1689104
Kan ze verstopt zitten? Omdat je zegt dat haar braaksel zo stinkt...
Sterkte...

Gerda
Door inni
#1689107
Bha, die ellendige stappen achteruit, hopelijk is 't spoedig beter.

Zo ging 't hier met Berre ook steeds. Als je dacht 't gaat nog steeds goed, was 't weer 's ferm mis( borreldarmen, een stinkende bek,diarree, niet eten.....). Toch maar even langs de DA als je je ongerust maakt.
Ik zou gewoon verder voeren zoals ervoor en over enkele dagen gaat 't waarschijnlijk wel weer beter (Bij Berre 5 tot 10 dagen). Veel succes met je zorgenbeestje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door