Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1635195
Truus schreef: We zijn er niks mee opgeschoten voor mijn gevoel. Vanmorgen weer rillen, weg kruipen in de bosjes en duidelijk pijn.

Foto's van buik en rug goed.
Echo goed.
Kies getrokken en tandsteen verwijderd.
Anaalklieren geleegd. Dus dit allemaal goed.

Gelukkig wilde ze wat gemalen vlees eten waardoor ik de pijnstiller en de AB kon geven..gelukkig !

Pffff...er zullen verdere onderzoeken gedaan moeten worden.

Wat nu?
Ik geloof dat ik serieus zou overwegen naar een osteopaat te gaan.
Door Truus
#1635249
Lizzy schreef: Ik geloof dat ik serieus zou overwegen naar een osteopaat te gaan.
Waarom zeg je dit? Rug is goed op de foto..
Vanmiddag waren we even weg en bij thuiskomst weer rillen. Ze blijft op haar buik liggen en hijgt. Wil ook geen eten :-\ Net gekeken of ze wil poepen maar niks en wil ook niet eten.
Zou ik nog een keer metacam in haar bekkie kunnen kieperen?
Door Truus
#1635250
Mevroi Kruim schreef: Met Lizzy eens. Het klinkt alsof ze echt pijn heeft en da's niet leuk. Weke delen-problemen zie je niet op een röntgenfoto.
Hoe bedoel je dat? Ze hebben ook een echo gemaakt.
Door *Natasja*
#1635251
Truus schreef: Waarom zeg je dit? Rug is goed op de foto..
Vanmiddag waren we even weg en bij thuiskomst weer rillen. Ze blijft op haar buik liggen en hijgt. Wil ook geen eten :-\ Net gekeken of ze wil poepen maar niks en wil ook niet eten.
Zou ik nog een keer metacam in haar bekkie kunnen kieperen?
Een osteopaat behandelt het hele lichaam, niet alleen de botten/spieren. Ik zou het ook overwegen, wellicht dat een osteopaat ergens een blokkade voelt, wat de pijnklachten kan verklaren.

:-* voor Mila
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1635432
Ach, arme Mila!  :(

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar zou het niet de nek kunnen zijn i.p.v. de rug?  :-\   Kan ze van de grond af eten?
Het niet willen eten kan zijn omdat het etensbakje te laag staat. Wil ze wel eten als de bak op neushoogte staat? En hoe loopt ze?

Dit is altijd zó moeilijk!  :'( :-* :-* :bigarmhug:



Edit: typfoutje
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op za 29 mei 2010, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#1635565
Nee, ze hebben geen borstfoto's genomen en ja..ze kan wel van de grond af eten.

Ik heb net het hele stuk van Benthe gelezen en denk toch dat het misschien een rug probleem is. Ondanks dat het er op de foto goed uit zag :-\.
Ze loopt stijf in haar achterhand, met een kromme rug en staart naar beneden. Als ze thuis komt gaat ze onder de tafel liggen op haar buik en schuift dan met haar kontje alsof ze niet weer hoe ze moet gaan liggen.

Moeilijk allemaal :(.

Heb haar net een beetje metacam extra gegeven, vanmorgen en nu dus. Kijken of ze minder pijn krijgt.Wellicht gaat ze dan wel poepen.

Het zal maandag weer een rondje dierenarts worden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door