Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#1633720
Wat fijn dat medeleven weer :-* :-* :-*  Dank jullie allemaal .

Er zijn foto's gemaakt van rug en buik en die zijn goed wat al een hele geruststelling is.We konden gelijk op de uitslag wachten. Omdat ze toch al een roesje heeft gekregen, hebben wij haar gelijk achter gelaten om haar tanden en kiezen eens goed onder handen te nemen wat meteen kon gebeuren. Het verdere plan gaan we nog even overleggen straks.

We moesten naar een andere Dierenkliniek en mensen wat een verademing. Alle tijd, goed overleg en wat een liefde voor Mila. We weten nu waar we heen gaan in het vervolg. Met Barf en KVV was ze ook bekend .

Vanmiddag kunnen we haar ophalen.
Door Truus
#1633762
*Natasja* schreef: Fijn dat de foto's goed waren. Had de DA enig idee waar haar pijn dan vandaan kan komen?
Het zou een ontsteking kunnen zijn dus een optie is om daar medicijnen voor in te zetten. De anaalklieren zaten ook behoorlijk vol.
Wat we nog gaan overleggen is de scaliborband ( een helder idee van Harry).
Vanmiddag zullen we meer weten.
Ben in ieder geval al blij dat het niks ernstigs is..zag al leeuwen en beren natuurlijk ;)
Door Truus
#1634015
Zo.m'n meisje is er weer. Er is 1 kies uit deze was gespleten en voor haar 9 jaar verder weer een mooi wit gebitje.
De foto's van buik en rug gezien en alles was perfect. De volle anaalklieren zouden wel eens de oorzaak kunnen zijn van het niet willen/kunnen poepen. Schijnbaar heeft ze daar last van gehad. Ze heeft ontstekingsremmers gekregen .
Vanavond mag ze nog niet eten maar wat zouden jullie doen?
Door Lizzy
#1634078
Truus schreef: Zo.m'n meisje is er weer. Er is 1 kies uit deze was gespleten en voor haar 9 jaar verder weer een mooi wit gebitje.
De foto's van buik en rug gezien en alles was perfect. De volle anaalklieren zouden wel eens de oorzaak kunnen zijn van het niet willen/kunnen poepen. Schijnbaar heeft ze daar last van gehad. Ze heeft ontstekingsremmers gekregen .
Vanavond mag ze nog niet eten maar wat zouden jullie doen?
Fijn dat ze weer veilig thuis is Truus!
Ik zou haar zelf wat water met rauwe honing geven. En dan morgen weer wat spiervlees.
Door Truus
#1634151
Lizzy schreef: Fijn dat ze weer veilig thuis is Truus!
Ik zou haar zelf wat water met rauwe honing geven. En dan morgen weer wat spiervlees.
Bedankt :-* heb ik gedaan. Ze heeft wel zin in eten maar vandaag maar even niet.

Na de foto's heeft ze nog een echo gemaakt omdat ze nieuwschierig was . Ze dacht iets op de foto te zien maar was gelukkig niets. Overigens heeft ze deze echo niet berekend wat ik heel bijzonder vond.

Ik ga alle knuffels over brengen ! Lief van jullie :-* :-* :-*
Door Truus
#1634853
We zijn er niks mee opgeschoten voor mijn gevoel. Vanmorgen weer rillen, weg kruipen in de bosjes en duidelijk pijn.

Foto's van buik en rug goed.
Echo goed.
Kies getrokken en tandsteen verwijderd.
Anaalklieren geleegd. Dus dit allemaal goed.

Gelukkig wilde ze wat gemalen vlees eten waardoor ik de pijnstiller en de AB kon geven..gelukkig !

Pffff...er zullen verdere onderzoeken gedaan moeten worden.

Wat nu?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door