Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1597664
Orb schreef: Zou het een tia-tje kunnen zijn geweest??
Hier denk ik nu ook aan.
Vanochtend vroeg was ze weer vrij normaal.
Ben net thuis en ze heeft gespeeld volgens de achterblijvers.
Ze oogt ook weer bijna de oude.
Morgen toch even een gesprek met de da hebben hierover.
Ik voelde me gister echt rot. Het was net een mishandelde hond. :-\
#1597738
Ine schreef: Hier denk ik nu ook aan.
Vanochtend vroeg was ze weer vrij normaal.
Ben net thuis en ze heeft gespeeld volgens de achterblijvers.
Ze oogt ook weer bijna de oude.
Morgen toch even een gesprek met de da hebben hierover.
Ik voelde me gister echt rot. Het was net een mishandelde hond. :-\
Vaak verbetert het in een week enorm is mijn ervaring. Helaas blijft het meestal niet bij een keer, maar er kan een hele tijd tussen zitten.

(Ben je ook zo rozig van vandaag? Heb je mooi gemist.)
#1597793
Ine schreef: Hier denk ik nu ook aan.
Vanochtend vroeg was ze weer vrij normaal.
Ben net thuis en ze heeft gespeeld volgens de achterblijvers.
Ze oogt ook weer bijna de oude.
Morgen toch even een gesprek met de da hebben hierover.
Ik voelde me gister echt rot. Het was net een mishandelde hond. :-\
Meid, je weet toch zelf dat dat niet zo is, dus dat gevoel moet je snel van je afzetten hoor!! Sterkte met Lisa, ik duim dat het verder goed blijft gaan!
#1597825
Orb schreef: Vaak verbetert het in een week enorm is mijn ervaring. Helaas blijft het meestal niet bij een keer, maar er kan een hele tijd tussen zitten.

(Ben je ook zo rozig van vandaag? Heb je mooi gemist.)
Ik zit te gloeien hier. Jammer, heb wel Helma vanuit de verte gezien. :-\
Ik was of bij de ring, of bij de abc-stand. Mail je wel ;)

@ Anneke. Natuurlijk weet ik wel, dat dat niet zo is, maar ik voelde me wel schuldig, dat ik er niet was op het moment, dat ze me juist nodig had.
Gelukkig is ze weer als vanouds heel lief en aanhalig. ;)
#1598379
Met Lisa naar de overkant geweest.
Da heeft het vermoeden, dat het eerder een soort anafylactische shock is (door een insectenbeet).
Hij weet het niet zeker, maar een hersenbloedinkje gelooft hij niet zo in.
Net even gekeken of Lisa vreemd zou reageren op dat stuk tuin, waar het gebeurd is, maar ze liep normaal mee, zonder enige vorm van angst.
Lisa is gelukkig weer haar normale zelf en voedt nu Sientje op, die heilig ontzag heeft voor haar. :biggrin2:
#1598633
Zusje heeft spondy en een wat vergroeiing in haar rug. 2 maal hebben we nu meegemaakt dat het haar ineens er in schiet. Ze wil dan ook liever geen stap meer vooruit verzetten maar staat dan met van die angstige oogjes en de oortjes in de nek. Als ik naar haar toe loop gaat ze ook achteruit en zitten. Loopt ook 'op eieren'. Ik kan haar ook overal bevoelen en doen, ze is zo hard voor zichzelf dat ze geen blijk van pijn geeft. Rimadyl helpt niet, previcox gelukkig wel! De volgende dag is het leed dan ook weer geleden gelukkig. Maar vanuit mn eigen ervaringen zou ik dus idd zoals je zelf in eerste instantie ook al vermoedde zeggen dat het de rug is... Ik zou foto's laten maken om dat uit te kunnen sluiten.
#1707628
Vandaag is het weer!
Ze waren buiten en ik wilde ze binnenhalen. Ik zie Lisa kijken en weer in zithouding achteruit.
Ik heb haar opgepakt en nu ligt ze ligt trillend en met een enorm snelle hartslag in haar mandje.
Verdikkeme. :'(
Het was trouwens niet op dezelfde plek als in april.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door