Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sella
#1596601
Dank jullie wel voor jullie steun :P
vanochtend overlegt met de kliniek omdat hij het af en toe uitgilt.
Cortaphen ophogen en nu vandaag een previcox erbij en dan moet morgen de spiegel goed zijn van de corthapen.
Wat voel je je machteloos als dat diertje het uitgilt met krommen voor de grote boodschap.
Nu is hij een stuk rustiger met voldoende pijnstilling.
Dus straks een nieuwe kans voor de grote boodschap.
#1596791
Oef, da's allemaal best pittig! Maar, wel heel fijn dat Diego geholpen kan worden! Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat 't lukt om de periode voor de operatie zo goed mogelijk door te komen. Dikke knuf! :bigarmhug:
Door Sella
#1596980
Ellen, zoals je hem vanmiddag zag is hij met een veel hogere dosis weer wat meer in zijn sas.
Enne de predhonger slaat al toe ::)
Ga hem maar even een hertenstrot geven dan stopt hij met jatten van alles wat eetbaar lijkt :-X

Maar de veel hoger dosis coraphen en de previcox hebben de cirkel doorbroken.
Hij heeft eindelijk goed durven keutelen en is daardoor een stuk opgeluchter.
Door Sella
#1597416
hij doet het een stuk beter op 1 previcox en 5 corthapen. Hij wordt anders een stoommachine.
Hij eet graag dus dat is mooi, ik geef hem nu iedere dag een strot en na de ok ook, zodat zijn kraakbeen in nog betere conditie is dan nu en dat hij zo goed mogelijk hersteld.
Als de pijnstilling werkt, dan is het nu je het weet, zo eng als hij enthousiast komt aanhuppelen.
Dus er worden nu heel flauw korte stukjes gegooid met een bal zodat hij niet in volle snelheid stopt en dan een rare schuiver maakt.
Onze liever zotte maffe clown.
Door Sella
#1597645
We gaan morgen bellen of hij deze week nog onder het mes kan.
Hij is op zijn staart gaan staan rekken en um dat was geen fijn gezicht.
Ik ben als de dood dat het beklemd.
We passen er wel een mouw aan, vinden wel een oplossing ivm het seminar.
Door Sella
#1598088
Na overleg met de orhopeed, wordt hij morgen rond 9.45 uur verwacht.
Brr spannend. Een of ander onderbuik gevoel zorgde ervoor dat ik geen bot meer gaf vanaf donderdag.
Dus hij kan niet verstoppen op een zwaar gelag.
Hij krijgt vandaag 2 kleine hertenstrotjes.
Vanacht voor zijn pancreas een vloeibaar gemaakt tartaartje.
Nu ga ik alles goed schoonmaken zodat hij veilig overal kan liggen( ja is natuurlijk niet goor, maar ik moet wat met mijn stress doen)
Gebruikersavatar
Door EllenL
#1598093
Fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen! Sterkte en ik zal duimen!!
(en ook veel sterkte met de stress... rescue helpt ook voor mensen he ;))
Door cj
#1598099
Ingrid, wanneer heb je dat seminar? Misschien kan ik dan een dagje oppassen.....
Saskia
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door