Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#1593206
nooit heeft Mozes last gehad van zogenaamde vieze ogen.
Sinds kort heeft hij vooral morgens bruine strepen .
Zijn ogen zijn niet rood van binnen en verder kan ik oo niets herkennen..
hebben jullie een idee??

ik ga wel naar de Da met hem , maar mischien kent iemand dit verschijnsel??
by the way,  goudaccupunctuur...resultaat praktisch nihil :-\ :-\ :-\ :-\
Laatst gewijzigd door senadance op do 22 apr 2010, 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kira
#1593440
ai, echt waar de goudaccupunctuur niet geslaagd. Wat vervelend. Bij theemuts is het wel geslaagd wonderbaarlijk genoeg is haar achterhand (waar ze wel goud heeft gekregen, maar waar wij zelf geen klachten over hadden) mega verbeterd.
Z'n ogen, geen idee, maar ogen zijn kwetsbaar dus ik zou inderdaad even langs de da gaan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1593501
Ruk zeg van die accupunctuur :'(

Misschien heeft hij wat last van pollen in de lucht? Iets nieuws gegeten misschien? Als de ogen niet rood zijn en de hond er niet aan zit te maaien dan probeer ik het altijd eerst met Oculoheel.
Door diergedrag
#1594054
Wat ontzettend jammer van de goudaccupunctuur :'(
Mijn hond was al te ver heen toen hij het kreeg en bij hem hielp het helaas ook niet. Maar je weet nooit.

Als er niks verder opvalt aan oog of oogleden, ga ik er niet mee maar de dierenarts. Ik gebruik soms afgekoelde kamille- of ogentroostthee om het oog mee te betten.
Traanstrepen kunnen eventueel komen doordat de traanbuizen verstopt zitten.
Door senadance
#1594591
ga ik proberen...en ..ik kon het niet laten dr Schulze te bellen,

heel vriendelijk waren ze , mocht vooral niet de hoop opgeven , hij is op 26 februari gewesst en dat is nog vroeg eigentlijk.
Niet teveel op hem letten raden ze mij aan , anders zie je helemaal het verschil niet! Bij de hond van dr Schulze zelf heeft het 6 maanden geduurd voor er resultaat was, ik mag ten alle tijden bellen naar hun..heb weer iets hoop!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door