Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#1594136
robbiekomvoor schreef: nou ja,ik heb er niet eens zo bij stil gestaan en het is zeer zeker niet zo bedoeld naar danielle toe,
ik ben gewoon een bezorgde honden moeder en
ik heb  het allerbeste met sascha voor!,
ze heeft net trouwens een halve rol bibi gegeten,misschien dat ze dan toch moest wennen de afgelopen dagen :biggrin2:
nee dat snap ik ook wel.
maar is idd altijd vervelend om dingen te lezen ipv eerst zelf te horen, zeker als een hond zo kort herplaatst is.
maar ook als wat langer is, ze zitten toch in je hart :-[

maar goed ik snap je zorgen wel, maar sas is al heel wat aangekomen en als ze gewoon aan blijft komen is het goed toch.
medisch uitsluiten is altijd goed, ik ben niels nog even aan t berichten of ze nu naar da waren geweest en of ie aan arjan wil vragen waar ze vandaan komt.
Door diergedrag
#1594204
robbiekomvoor schreef: ik heb  het allerbeste met sascha voor!,
ze heeft net trouwens een halve rol bibi gegeten,misschien dat ze dan toch moest wennen de afgelopen dagen :biggrin2:
Dat eerste is duidelijk en echt super voor Sascha :)
Geweldig dat ze een halve rol heeft gegeten!!!
Gebruikersavatar
Door Sher
#1596349
robbiekomvoor schreef: ik heb de afspraak voorlopig afgezegd,sascha eet nu een stuk beter! :D
Dat is heel erg fijn.  :-*
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1597443
Oei, het is echt een lekker ding, die Sas!!!
Yuki vond t ook!!  :P  :)  :smitten:
(waarschijnlijk meer vanwege t feit dat ze haar eten niet helemaal opgegeten had  :-[)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door