Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1582588
[quote="lianneland"]
Nee, ik ben er ook niet blij mee, maar het was een beetje ironisch bedoeld omdat er gevraagd werd of het een mannetjesputter is.
[/quote]

Ik snap het. Overigens schijnt het erg achterhaalt te zijn dat niet ingedaalde ballen extra risico's geven op kanker. Ik geloof dat veel DA's dan ook ingedaalde ballen niet meer weghalen.
Door bloemetje
#1582622
Mijn Guus heeft het van Nynke haar mannen geleerd! Dus je zou kunnen proberen een ander reutje waar hij bij kan afkijken  :biggrin2:
Door lianneke
#1582635
[quote="Lizzy"]
Ik snap het. Overigens schijnt het erg achterhaalt te zijn dat niet ingedaalde ballen extra risico's geven op kanker. Ik geloof dat veel DA's dan ook ingedaalde ballen niet meer weghalen.
[/quote]

Ik ben me ook aan het verdiepen hierin en de risico,s van kanker schijnen niet op te wegen tegen de risico,s van de operatie.
Als hij 2 is kunnen we foto,s laten maken en dan nog kijken wat we doen. Ik hou er zowieso niet van om in een gezonde hond te snijden dus ik denk niet dat ik ze uit voorzorg weg laat halen.
Door Sella
#1582655
Mij is verteld in de gaten te houden dat er geen haar op de zak zou gaan groeien. Dan zou er ingegrepen moeten worden. Dan moet de niet ingedaalde teelbal er pas uit.
Gelukkig is er bij Diego met 7 maanden 2 balletjes in het mandje geland.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door