Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door margreet
#12613
Nick heeft ook al drie keer een snee in zijn poot gehad en dat bloedde dan ook als een rund de dierenarts zegt echter altijd dat hij het toch niet kan hechten alleen lijmen en dan moet het ook nog binnen korte tijd gebeuren.
Ik loop dus tegenwoordig met een tube secondeloijm op zak als er nu iets gebeurt kan ik het gelijk uitwassen en drogen en daarna lijmen.
Door ine
#12615
ordell, het is zo'n hond, die je helemaal kan inpakken. vind je hem zielig, dan kijkt/lijkt hij ook zielig! ;D
over het algemeen kunnen ze heel veel pijn verdragen, maar ze weten de mensen ook heel goed te bespelen!! ;D ;D ;D
het is een goud ras!! alleen deze kleur heb ik nog niet! ;D ;D
maar wat niet is kan nog komen!! ;D
pam, ik hoop, dat je vannacht eens lekker slaapt en timber natuurlijk ook!!! :-*
Door sylvia
#12616
deze beschrijving slaat ook op mijn ras maar is toch weer een ander ras dan waar toe Tim behoord  ;D
O ja en ik heb ook een goudkleurige  ;D  ;D  ;D

ordell, het is zo'n hond, die je helemaal kan inpakken. vind je hem zielig, dan kijkt/lijkt hij ook zielig! ;D
over het algemeen kunnen ze heel veel pijn verdragen, maar ze weten de mensen ook heel goed te bespelen!! ;D ;D ;D
het is een goud ras!! alleen deze kleur heb ik nog niet! ;D ;D
maar wat niet is kan nog komen!! ;D
pam, ik hoop, dat je vannacht eens lekker slaapt en timber natuurlijk ook!!! :-*
Door Mister T
#12617
Ordell,inmiddels vast al begrepen...het is een labrador al zou je het van de foto niet zeggen  ;D
Het is hier nog steeds bal,wil niks,komt niet,eet wel en is nu helemaal in de stress omdat er paar vliegen in huis zijn  :-/ en manke Nelis op vliegenjacht wil.. :-/ wat dus écht niet gaat lukken op 3 poten...
Vanmiddag had ie in de gauwigheid een stukkie verband verslonden(zat groen en blauw tussen z'n tanden) dus moest ik het weer ff bijwerken,gaat ie zich ermee bemoeien!! >:( toen pakte ik z'n poot per ongeluk verkeerd vast  :-/ hij begon me toch te piepen......nee,het is echt nog waardeloos en heeft nog steeds veel pijn,tis hier ook warm dus hij hijgt zich een versuffing maar heeft de energie niet om zich te verplaatsen....buiten een plas doen is ook een hele klus,hij houdt het de hele dag op,éénmaal klaar wil ie niet meer lopen maar dragen is ook zo wat  :-/
Door Mister T
#12619
>:( >:( >:( POTJANDORRIE!!!!!!!!!!!!Het ging aardig met peuzelen op z'n poot tot vandaag.. :-/ Ik MOEST ff boodschappen doen maar aangezien Tim nu niet alleen kan blijven....ok,mijn vriendin zou wel een uurtje oppassen....kom ik net om 'm te halen,heeft ie alles opengeknabbeld en de hechtingen zijn verdwenen  >:( er hangt een stukkie iets uit,kan niet zien wat het is en heb de boel geprobeerd op te lappen en weer ingepakt.Straks weer naar Cor om te zien hoe groot de schade is... :-/ vrees dat dit langer gaat duren dan een nageltje .... :'(
Door Jolly
#12620
oeps, tis toch wel een dombo, he, maar ja je kan een hond/kind niet vertellen er niet aan te komen als het jeukt.

en als het jeukt dan gaat het juist genezen, dus dar gaat al je zakgeld of dat van timber weer naar je Da kan die weer een stukje badkamer bijbouwen(das ons grapje tussen mijn da en mij)
Door Mister T
#12623
:'( :'( :'( Nou....de ravage was enorm!!Alle hechtingen zijn met grof geweld verwijderd en er zit nu een krater van 3 cm doorsnee....Viel niet meer te hechten omdat het te week was dus nu moet het van binnenuit genezen.Dit gaat wel enige weken duren en moet ie met z'n poot in het verband voor al die tijd.het is van grootste belang dat ie er niet aankomt  :-/ moet dus ogen van voren en van achteren hebben.
het zag er niet uit en hij heeft zo mogelijk nóg meer pijn,wéér extra antibiotica en pijnstillers....
Door Anna
#12624
Oh, wat zielig...  :(  Ik wens Timber heel veel beterschap!!!  Hou hem in de gaten en verwen hem maar goed...  :)  Veel sterkte!

Groetjes en een knuffel voor Timber!

Anna.
Door Nelly
#12626
Erg hè, als je hond zo'n pijn heeft en je kan eigenlijk niks doen :-/.
Ordell,inmiddels vast al begrepen...het is een labrador al zou je het van de foto niet zeggen  ;D
Het is hier nog steeds bal,wil niks,komt niet,eet wel en is nu helemaal in de stress omdat er paar vliegen in huis zijn  :-/ en manke Nelis op vliegenjacht wil.. :-/ wat dus écht niet gaat lukken op 3 poten...
Vanmiddag had ie in de gauwigheid een stukkie verband verslonden(zat groen en blauw tussen z'n tanden) dus moest ik het weer ff bijwerken,gaat ie zich ermee bemoeien!! >:( toen pakte ik z'n poot per ongeluk verkeerd vast  :-/ hij begon me toch te piepen......nee,het is echt nog waardeloos en heeft nog steeds veel pijn,tis hier ook warm dus hij hijgt zich een versuffing maar heeft de energie niet om zich te verplaatsen....buiten een plas doen is ook een hele klus,hij houdt het de hele dag op,éénmaal klaar wil ie niet meer lopen maar dragen is ook zo wat  :-/
Door Mister T
#12627
Dank je Ordell....dat zei Cor ook al  :-/ laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangdurig....en dát terwijl het niet had gehoeven  :-/
Ben zo pissig op mezelf maar ja,een mens kan zich niet in tweeen hakken  :'( pfffffffff,wat zou dát soms handig zijn....
Ik reken zelf op een maand of 2 maar nu ik jou hoor over die mechelaar  :-/.......hopelijk zit Tim goed in elkaar vanbinnen en geneest het snel....als je z'n pootje zit,denk je;hoe komt dat óóit weer goed  :'(
Gelukkig hadden we nog geen vakantieplannen(ik hoef nooit zo nodig maar ja,er zijn ook nog kindertjes  :-/)ik laat 'm nu voor geen prijs bij een ander achter!!Nou ja,bij 1 persoon wel  ;D.
Gelukkig duurt het nog 3 weken voor de schoolvakantie begint en dan zien we wel weer....heb ik in elk geval een excuus om niet te gaan ;D al had ik dit liever niet gehad  :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door