Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bloemetje
#1566049
Een week geleden zijn we tegen mijn nicht aangelopen die 4 chihuahua's bij zich had met kennelhoest..
Stom, maar 't is gebeurd. Ze zag mij niet aankomen en mijn honden waren er al voordat ze wat zeggen kon, dus haar schuld niet.

Maar goed,
Zondagmorgen begon Guus dus te rochelen en keeltje te schrapen. Nou dan weet je hoe laat het is. Ik was een week geleden al begonnen met echinacea extra forte van Bloem (elk een halve per dag). Omdat hij anders begint met reversed sneezing (en ik niet veel anders in huis had) heb ik hem een beetje bisolvon gegeven.
Maar het lijkt nu wel zo goed als over  :o. Ik heb hem al de hele ochtend niet gehoord.

Kan dat??

Danny heeft trouwens helemaal nergens last van.
Door bloemetje
#1566100
vanaalst schreef: ja hoor, dan kan..
hier met gentle eens gehad, ik allerlei spul gehaald, was het s'middags al over!
goede weerstand zullen we maar denken
Ik denk het! Maar ik ga maar niet naar behendigheid denk ik vanavond  :-\
Door bloemetje
#1566117
vanaalst schreef: nee, dat zou ik dan denkelijk ook niet doen, ook omdat ie zich dan weer opwindt..
Ook dan hoest ie niet  :biggrin2:
Hij heeft alleen nog een beetje een snotneus en snotoogjes zo nu en dan.
Door bloemetje
#1566146
vanaalst schreef: manneke toch ;D, ik zou iig niet gaan ondanks dat ie niet hoest..
Nee doe ik ook niet hoor. Stel je voor straks liggen ze allemaal te rochelen volgende week  :-X
Door Souris
#1566653
Nou het stomme is ik plaatste zaterdag een topic over KC en maakte me echt zorgen hij moest zo erg hoesten dat hij er van moest overgeven.
Beetje honing gegeven voor het keeltje en de volgende dag heb ik hem nog welgeteld 1 keer horen hoesten...???
Keel is nog wel gevoelig merk ik maar verder is het hoesten dus maar één dagje echt geweest, de andere hond heeft helemaal niets gehad.
Door bloemetje
#1567006
Wat apart!!! :D

Gisteravond had ik Guus eens geen bisolvon gegeven. Helaas was dat vanmorgen te merken.. Hij hoeft niet te hoesten. Heeft wel last van slijm en krijgt daardoor last van reversed sneezing.
Dus ik hou hem nog steeds uit de buurt van andere honden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door