Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Tiesto en Zack
#1565126
Ik geef Tiesto nu al zo'n 2 jaar Spiersupport van Groene os aangezien hij een soort van dystrofie heeft, ze kunnen niet achterhalen wat precies...hij heeft een vrij slappe achterhand en na een wandeling, lang meer dan kort uiteraard gaan zijn achterpoten trillen.. nu lees ik ineens over PHB Spiersupport, kent iemand dit? Wordt eigenlijk voor paarden gebruikt maar dat is bij groene os ook..scheelt nogal in prijs..nu rond de € 80 voor 600gr van Groene os en €40 voor PHB. Als ik het zo lees komt het aardig overeen. Zou het de moeite waard zijn dit te proberen?

groetjes Sandra
Door Audrina
#1565137
Ik kwam dat product onlangs ook tegen op internet toen ik per ongeluk ging zoeken op spiersupport (zonder spatie) ipv spier support (met spatie).
Ik gebruik hier ook die van de Groene Os voor mijn hond, dus heb ik even een mail gestuurd naar Homeopaard om te vragen of het een vergelijkbaar product was:
Geachte mevrouw / meneer,
Tijdens mijn zoektocht op internet naar spiersupport kwam ik op uw site terecht. Ik was eigenlijk op zoek naar spiersupport van groene os, maar uw product PHB spiersupport lijkt bijna hetzelfde, de ingredienten zijn iets anders.
Is de werking van uw product ook hetzelfde als die van groene os?
En is het ook te gebruiken voor honden?
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet....
Dit kreeg ik als antwoord:
Hallo Bianca,
Onze spiersupport is nagenoeg het zelfde en heeft in ieder geval wel hetzelfde doel. Alleen bevat onze spiersupport ook Boswelia en dit plantje heeft een onstekingsremmende eigenschap. Ik ga er dan ook van uit dat de werking van ons product nog iets breder werkt dan de Groen Os spiersupport. Natuurlijk is dit product ook prima voor honden. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik dat graag.
met vriendelijke groet....
Ik heb eergisteren een pot met 500 gram bij ze besteld. Die verwacht ik volgende week en ik wil je wel op de hoogte houden of het wat is (of niet).
Laatst gewijzigd door Audrina op zo 28 mar 2010, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
#1566014
Hm. Ik ga het eens uitzoeken. Ik vraag me sowieso af of je zomaar een product EN de naam mag kopiëren...
Wat ik wel zo al zie is dat er "Chondroitinesulfaat shark" inzit. Ik ben nooit zo van het haaienkraakbeen.

*Geertje Investigeertje*  8)
Door Tiesto en Zack
#1567085
Ben ik ook niet zo'n fan van, maar denk toch dat ik het eens probeer..zien of dit spul misschien beter resultaat heeft..heb soms het idee dat het niet zoveel helpt, maar durf ook niet zo goed te stoppen..en de prijs scheelt me toch ook even net iets te veel..sorry haaitjes  :-[
Door Lizzy
#1567289
Ik durf met Brutus niet over te stappen (never change a winning team) maar ik vind het prijsverschil wel licht schokkend!
Door Audrina
#1568775
Ik heb mijn pot vandaag netjes ontvangen. Ik wacht alleen nog even met geven, want die van groene os is nog niet op. Ik ben deze week ook net begonnen met het geven van doils joint en dat wil ik ook eerst even de tijd geven.
Als ik 2 nieuwe dingen tegelijk ga geven en het gaat beter of slechter met Daisy d'r gewrichten weet ik dan niet door welke van de 2 het komt. Maar ik kom er nog op terug.  ;)
Laatst gewijzigd door Audrina op wo 31 mar 2010, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Tiesto en Zack
#1572100
Heb de pot dinsdag besteld en woensdag al in huis gekregen! Dus de service is in ieder geval goed! Vond het prijsverschil ook schokkend dus vandaar dat ik het toch maar ga proberen! Het ziet er anders uit en het ruikt ook anders. Meng het net als eerst door het vlees en hij eet het gewoon dus das mooi. Kan tot nu toe nog geen verschil ontdekken, maar daarvoor zal 3 dagen wel tekort zijn! Hou jullie op de hoogte!
Door Audrina
#1589682
Ik ga Daisy weer terug zetten op Groene Os spiersupport.
Geen idee of de PHB spiersupport nu wel of niet werkt, ik krijg het er bij haar niet in. Mevrouw eet nog liever een week niet dan dat ze voer eet met de PHB er in (terwijl ze op voer met die van Groene Os aanvalt alsof ze 3 weken niks gegeten heeft). Heel jammer, maar het was te proberen.  :-\
Door Tiesto en Zack
#1602219
Gebruik nu een paar weken deze variant bij Tiesto en ten eerste eet hij het gewoon op als het door zijn eten gemengd is, maar goed daarvoor is ook een lab  ;). Heb echter niet het idee dat verschil bespeur bij Tiesto qua spieren..dus zowel in positieve als negatieve zin tov de Spiersupport van Groene Os. Maar durf met geen van beide eigenlijk te stoppen..ga dus voorlopig voor de goedkopere variant.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door