Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sella
#1572250
Waar doen jullie die behandeling? Ik wil ook weleens kijken wat er gemeten wordt voor Diego.
Ik ben dol op dingen zelf onderzoeken en mijn eigen mening te vormen.
De medische wetenschap heeft het niet altijd bij het rechte eind, door alles wat ze niet "kennen"te verwerpen.
#1572310
Ik reageer nu voor het laatst op Leon: Leon is niet bezig om hier zijn mening neer te zetten, nee hij geeft een demonstratie van een betere copie-paste techniek en gaat dat als zijn mening ventieleren.

Beste Leon, ga ook eens googlen en lees daar ook positieve ervaringen met bioresonantie.

Dat een hond soms wat beter dan weer slechter is, dacht je nu werkelijk dat dat nieuws is voor mij?
De bewering dat er supplementen worden gegeven bij bioresonantie, hoe goed is jouw informatie? Dat is zeker niet standaard.

Denk je nu echt:
Dat je met een net-uit-het-ei-gekropen-kind te doen hebt...
Dat ik geen bal ervaring/levenservaring heb.....
Dat ik niet realistisch ben...
Dat ik ene Leon nodig heb die dit wel eventjes zal vertellen...
Dat.......
Nee Leon, ik heb jou helemaal niet nodig..en nog minder jouw instelling om mensen te kwetsen.

Ach...het is me allemaal niet waard...geloof wat je geloven wilt maar hou hiermee op.
Start een eigen topic (3de keer maar lezen is ook niet jou sterkste kant heb ik inmiddels gemerkt) en ga daar een discussie starten.

Oh ja, ik weet niet of dat mag (dat hoor ik dan wel van de beheerder) maar ik wil jullie eigenlijk vragen om niet meer op postings van Leon in deze topic te reageren.
Nogmaals de bedoeling van dit topic was om ervaringen te delen en dit raakt nu totaal ondergesneeuwd.
Laatst gewijzigd door Greece op za 03 apr 2010, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
#1572323
Rosalie, je kan het niet beter verwoorden dan zo. :thumbup:
en uiteraard respecteer ik jouw wens.

Sella: wij zijn deze week ook in Den Hoek geweest, Gorby is onderzocht door Michelle Sliedrecht, maar 2 collega's zijn ook enige tijd aanwezig geweest.
Het was zeer boeiend, en het wekt ook vragen op.
Wat we hebben gezien, heeft ons verrast.
Gorby zal verder laten zien, wat het doet.

Terug naar Rosalie's topic  :)
#1572327
Jacqueline1968 schreef: Rosalie, je kan het niet beter verwoorden dan zo. :thumbup:
en uiteraard respecteer ik jouw wens.

Sella: wij zijn deze week ook in Den Hoek geweest, Gorby is onderzocht door Michelle Sliedrecht, maar 2 collega's zijn ook enige tijd aanwezig geweest.
Het was zeer boeiend, en het wekt ook vragen op.
Wat we hebben gezien, heeft ons verrast.
Gorby zal verder laten zien, wat het doet.

Terug naar Rosalie's topic  :)
Yes, laat de honden spreken.  ;)
Door Sella
#1572381
Ik heb ook net van Jonomo gehoord wat het doet en ik ga half mei zeker een afspraak maken kijken wat ze nog meer kunnen toevoegen voor hem.

Ik hoop zo dat Withney verder gaat met opknappen.
Mischien zien onze kanjers en hun bazen elkaar een keer bij den hoek.
#1572476
Ik ga as Dinsdag naar Stefanie Peeters in Den Haag.
Zij is homeopate en doet ook Bioresonantie. Ik vind het heel spannend en hoop echt op een bevredigend resultaat.
Ik hoop dat zij duidelijkheid kan brengen in wat Chico prikkelt waardoor hij gaat jeuken.
Ik hou jullie op de hoogte!
#1573488
Rosalie schreef: Ik reageer nu voor het laatst op Leon: Leon is niet bezig om hier zijn mening neer te zetten, nee hij geeft een demonstratie van een betere copie-paste techniek en gaat dat als zijn mening ventieleren.

Beste Leon, ga ook eens googlen en lees daar ook positieve ervaringen met bioresonantie.

Dat een hond soms wat beter dan weer slechter is, dacht je nu werkelijk dat dat nieuws is voor mij?
De bewering dat er supplementen worden gegeven bij bioresonantie, hoe goed is jouw informatie? Dat is zeker niet standaard.

Denk je nu echt:
Dat je met een net-uit-het-ei-gekropen-kind te doen hebt...
Dat ik geen bal ervaring/levenservaring heb.....
Dat ik niet realistisch ben...
Dat ik ene Leon nodig heb die dit wel eventjes zal vertellen...
Dat.......
Nee Leon, ik heb jou helemaal niet nodig..en nog minder jouw instelling om mensen te kwetsen.

Ach...het is me allemaal niet waard...geloof wat je geloven wilt maar hou hiermee op.
Start een eigen topic (3de keer maar lezen is ook niet jou sterkste kant heb ik inmiddels gemerkt) en ga daar een discussie starten.

Oh ja, ik weet niet of dat mag (dat hoor ik dan wel van de beheerder) maar ik wil jullie eigenlijk vragen om niet meer op postings van Leon in deze topic te reageren.Nogmaals de bedoeling van dit topic was om ervaringen te delen en dit raakt nu totaal ondergesneeuwd.
Lijkt me handig om Leon te verzoeken aub niet meer te reageren in dit topic, omdat zijn bijdrage ongewenst is, in ieder geval voor de TS.
Je mening is duidelijk, Leon, dus ik zie niet in wat je in dit topic nog te zoeken hebt.
Veel succes met het ANGSTvallig vasthouden aan 'alles wat volgens de wetenschap goed is'!  ;)
#1573739
yuki11 schreef: Lijkt me handig om Leon te verzoeken aub niet meer te reageren in dit topic, omdat zijn bijdrage ongewenst is, in ieder geval voor de TS.
Je mening is duidelijk, Leon, dus ik zie niet in wat je in dit topic nog te zoeken hebt.
Veel succes met het ANGSTvallig vasthouden aan 'alles wat volgens de wetenschap goed is'!  ;)
Dat heb ik nu dus voor de 3de keer gedaan.
Enfin, 3 x is scheepsrecht zullen we maar zeggen.
#1573776
Ik heb me heel lang op de achtergrond gehouden (zowel in dit topic als in een andere..) maar ik hoop nu toch echt voor Rosalie dat ze na vijf pagina's respectloze onderbreking weer verder kan gaan met haar verhaal. Ik lees op dit forum vooral veel ervaringen en verhalen van mensen die erg gevoelig zijn en niet alleen maar bezig met 'verstandelijk te begrijpen' dingen en ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten, ookal kun je je hier niet altijd in vinden. Ik zou willen dat iedereen zoveel liefde en waarde hechtte aan zijn of haar huisdier en het getuigt niet van veel inlevingsvermogen om op zo'n lompe en ongevoelige manier iedere keer maar weer de hoop en overtuiging van mensen de grond in te trappen..
#1591262
yuki11 schreef: Lijkt me handig om Leon te verzoeken aub niet meer te reageren in dit topic, omdat zijn bijdrage ongewenst is, in ieder geval voor de TS.
Je mening is duidelijk, Leon, dus ik zie niet in wat je in dit topic nog te zoeken hebt.
Veel succes met het ANGSTvallig vasthouden aan 'alles wat volgens de wetenschap goed is'!  ;)
Sorry sorry . Maar ik zit nu weer een heftige discussie te volgen en weer door ene meneer leon en ander barfgenoten,. Hij heeft een tijdje geleden ook een topic geopend  over koken van vlees .. en even later promote hij zelfs brokken op een versvlees vorm.  en dat liep enorm uit de hand  . Nu wil ik mij nergens mee bemoeien in die zin maar  kan niemand er iets aan doen dat die gene gewoon geweerd wordt  dit is geen gesprek voeren meer dit is sorry cominstich eigen wil opleggen , geen menigen dulde van ander personen op barfplaats en wij met z,n alle trappen er telkens  weer in om zo ver mee tegaan met meneer leon .
Ik ben gewoon een oude postbeamte dus van kennis op D,a gebied moet ik ook veel lezen hier. ahah heb wel nu heel veel tijd dus ,, :D

Grt van henk te Thailand
Laatst gewijzigd door Exect op ma 19 apr 2010, 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door