Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
#12531
ik weet wel dat ik vroeger wel een heel klein tubetje had waar eigenlijk geen medicijnen inzaten die was puur om het ooglid makkelijk zonder irriteren over de oogbol te laten bewegen en om eventueel vuil af te voeren,en 1 waar antibiotica inzat,maar ik verzin me suf ik kom niet op de namen,zal me s'nachts wel weer te binnen schieten  ;D
Koud gekookt water....ja ik heb het ook altijd gebruikt tot kleintje als jonge baby hardnekkige oogonstekingen had en dat koud gekookte water ook niet echt opschoot,toen heb ik ampulletjes fysiologische zoutoplossing gehaald en dat ging direkt een stuk beter.
terramicyn is heel goed spul alleen wel jammer van dat hele kleine tubbetje  dat zo op is
nnnnn(enne) gekookt afgekoeld water is achterhaalt
sorry hoor  :-/
wat heel goed is is  coloidaalzilverwater of zilverwater of coolidaalzilverwater (alle 3 hetzelfde)  dit verdunnen en dan spoelen of puur gebruiken en dan deppen
suc 6 ellen
Door ine
#12535
Sylvia, je bedoeld toch niet Cavasan (wat eigenlijk vitamine E als werking heeft)?
ik denk de gewone vit. A zalf!! ;)
ophtosan :samenstelling: bevat per gram zalf 10.000 I.E. vit. A palmitaat.
Laatst gewijzigd door ine op do 05 jun 2003, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#12536
O dank je! Ik zal de site eens goed bekijken. Ik wordt altijd een beetje wantrouwig als je dure apparaatjes enzo aangeboden krijgt.

groetjes Helen
Door lobbes
#12538
Waar koop je colloidaal zilver?

groetjes Helen
gewoon bij de apotheek bestellen  je hebt vele merken
maar let op   vaak hoe duurder het water is hoe meer zilverdeeltjes erin verwerkt zijn  suc 6 ellen
Door sylvia
#12539
nee zo heette het niet....$%$#@ ik kan het niet uitstaan dat ik het niet meer weet,ik moet toch binnenkort een cafie gaan laten "helpen"dan zal ik het wel even vragen hoe dat heet,want zo blijf ik verzinnen  :-/
Sylvia, je bedoeld toch niet Cavasan (wat eigenlijk vitamine E als werking heeft)?
Door Jolly
#12542
heee dat zou ik toch zeggen  :P

je hebt helemaal gelijk Paul, maar volgens mij stond er op het tubetje wat i nog had echt Vit C, maar ja ik ben blond dus kan me vergissen zal (ligt op bedrijf voor Joepie der oogje) morgen ff kijken. Oke maar ik geloof best dat je gelijk hebt.
Door sylvia
#12543
die zou het heel goed kunnen zijn maar voor de zekerheid kijk ik nog even als ik bij de da ben.

chlooramfenicol dan?
oftewel Caf oogzalf met vit  C?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door