Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door saskia37
#1554243
Gillian onze Grote zwitserse sennenhond braakt na het eten sinds gisteren, na een uur a anderhalf uur dan braakt hij alles weer uit, en sommige dingen eet hij weer op, hij is niet misselijk, normale eetlust, wel is zijn onlasting nu de afgelopen dagen wat dunner en perst veel na.
Ze krijgen hun normale eten, kvv en barf nu gister en vandaag barf.
Gisterochtend haaskarkas en wat runderspiervlees kwam er weer uit rundvlees wel weer opgegeten, heeft toen wat biologische volle yoghurt gekregen en 2 tabletjes okugest.
Gisteravond eendenkarkas  (overtollig vet haal ik eraf) en runderspiervlees kwam erook weer uit en heeft daarna bijna alles weer opgegeten en is erin gebleven net als s'ochtends.
Nu vanochtend alleen paardenspiervlees stukjes van ongeveer 5 bij 5 cm dit leek erin te blijven totdat ze van mij een pensstaafje kregen en toen kwam alles er weeruit, toen heeft hij alleen pensstaafje eruit gevist en de rest laten liggen. Nu heeft hij weer wat Biologische Yoghurt gekregen en Okugest.
Gister en vanochten wel vrolijk en actief en nu lijkt hij wel wat sip.
Nu vanavond staan er kippebouten op het menu en lamshart of zal ik hem maar gewoon wat kipfilet geven of helemaal niets zodat ze maag wat rust krijgt?
Het is geen vreeter van de straat dus dat kan het niet wezen, wel drinkt hij nu het weer warmer is uit de sloten maar dat heeft hij altijd al gedaan.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#1554275
Ik heb wel zoiets gehad met een pup, die braakte na het eten van kvv. En at alles weer gewoon op.  Na een wormenkuur was dat opgelost.

Maar ja het kan natuurlijk van alles zijn. Zelf zou ik wat minder of geen eten geven, boel een beetje tot rust laten komen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door