Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1553804
Mijn kamikaze piloot heeft het weer voor elkaar. Gisteren vond hij het nodig om tijdens de wandeling 2 dames te verleiden  :D Tijdens zijn pogingen om er op te springen heeft hij weer iets gedaan waardoor hij niet lang daarna met 1 achterpoot opgetrokken stond.
Ik weet niet wat hem precies pijn doet maar nu loopt hij dus mank met 1 achterpoot. Ik ben meteen begonnen met traumeel en hou hem wat rustig (voor zo ver dit bij hem gaat).
Ik baal wel als een stekker want zondag heb ik de eerste show met hem, maar als hij mank loopt gaat dat natuurlijk niet door.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1553810
wat is het toch ook een sukkel he!
traumeel is wel goed, zit geloof ik ook arnica in he?
ik kom je een zondag aanmoedigen, ik ga met rien!
Door tt-tjes
#1553814
vanaalst schreef: wat is het toch ook een sukkel he!
traumeel is wel goed, zit geloof ik ook arnica in he?
ik kom je een zondag aanmoedigen, ik ga met rien!
Zou leuk zijn om je te zien, maar dan zul je naar Duitsland moeten ;D Ik ga niet naar Leiden, verkeerde keurmeester :-\
Door tt-tjes
#1556581
TOch maar even met manke nelis naar de DA geweest voor het na te laten kijken. Toen hij aan z'n tenen kwam begon hij behoorlijk te gillen.
Foto's wijzen uit dat er gelukkig niets gebroken is maar dat het weer een stevige verstuiking is. GRRRR, ziek is hij nooit maar verstuiking en/of kneuzing is bij meneer schering en inslag
Door tt-tjes
#1557332
Alba schreef: Pfff, brokkenpilootje :(. Nu maar niet naar show dus?
Jawel, want Balou heb ik ook ingeschreven. Ik kijk even aan hoe het met Chendo gaat, hij liep vandaag weer kwiek mee zonder 1x mank te lopen. Nu heb ik hem wel kort aan de riem en thuis mag hij ook niet spelen.
Hij loopt alleen mank als hij z'n voet stoot of te lomp springt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door