Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nitus
#183896
:'( Hè Sandra, wat erg nou, ik hoop dat je ongelijk hebt, maar jij kent je hond het beste. Sterkte meid :-* en geef er ook een paar aan Tommie :-* :-*
Door sandra1
#184139
Het gaat nog steeds niet beter met Tom. Zijn tandvlees blijft bleek en zijn slijmvliezen plakkerig. Hij wil ook nog niet eten en blijft sloom. Niet goed dus.

Sandra :'(
Door Lizzy
#184149
sandra1 schreef: Het gaat nog steeds niet beter met Tom. Zijn tandvlees blijft bleek en zijn slijmvliezen plakkerig. Hij wil ook nog niet eten en blijft sloom. Niet goed dus.

Sandra :'(
Sh*t.... Is hij thuis Sandra, of nog steeds in de kliniek? Jeetje, wat moet je toch met dat arme kereltje...... :'(.
Door sandra1
#184210
Lizzy schreef:

Sh*t.... Is hij thuis Sandra, of nog steeds in de kliniek? Jeetje, wat moet je toch met dat arme kereltje...... :'(.
Hij is nog in de kliniek in amsterdam. En nog steeds aan het infuus. Hij is zo slecht dat ze hem niet naar huis durfen te laten gaan.

Sandra
Door Lizzy
#184253
Pfff, wat een drama. En nu? Wat stellen zij nu voor? Want kan dit nu allemaal door de autoimmuunziekte veroorzaakt worden? Of denken ze dat er iets anders aan de hand is?
Door sandra1
#184305
Dat weet ik dus niet zeker. De internist is er pas morgen weer. Straks vraag de da die er nu is te spreken i.p.v. een assistent. Ik wil nu wel wat meer weten hoe of wat want dit kan niet. Waarschijnlijk meot hij ook vannacht nog blijven en morgenochtend ziet de internist hem dan weer.

Sandra
Door Lupa
#184630
wat een ellende sandra!
heb je vertrouwen in deze dokters? kun je niet iemand anders inschakelen?
ik zou gek worden.
ik wensje veel sterkte en vooral aan je klene tommie
Door sandra1
#184715
Nou Tommie is thuis. Maar het houd niet over. Hij eet nog steeds niet en ik heb hem ook nog niet zien drinken. Hij is redelijk vrolijk. Zijn ontlasting is nog steeds water. Eigelijk is hij niet beter dan vrijdag. Alleen iets minder suf omdat hij vocht heeft gehad. Straks ga ik met de internist bellen overhoe het verder moet.

Sandra
Gebruikersavatar
Door Hitam
#185033
Wat een ellende, Sandra. Ik duim voor Tommie dat ie opknapt. Misschien heeft de prednison nog even tijd nodig on in te werken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door