Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
#12378
:-/ jeetje Wen, ik heb hier totaal geen woorden voor, dit is echt van de zotte. Hoe durven ze je zo te behandelen. Dat is toch mens onterend.  :-/
Ik hoop dat het snel beter gaat met je dobbertje.
Door Anna
#12379
Wendy, dat is niet te geloven, zeg.  Ik vind dat zo'n walgelijke praktijken!!  Vroeger dacht ik altijd dat dierenartsen echt van dieren hielden...  Maar een dierenarts die het beste met je hond voor heeft, is blijkbaar moeilijker te vinden dan een speld in een hooiberg.  Hoe kan zo iemand nu met een gerust gemoed gaan slapen vannacht??  Daar kan ik gewoon niet bij.  Ik hoop dat de dierenarts van Lizzy je kan helpen!!

Goede moed... en een knuffel voor Qyan!

Groetjes,

Anna.
Door qyan
#12380
mens onterend, ik noem het spelen met het leven van een levend wezen en spelen met emoties, waarvoor, voor geld, omdat ze zichzelf te heilig en te alwetend vinden en onze manier van denken en onze gedachtengangen over hoe er met je iegen hond om gegaan moet worden te min vinden. want hun hebben gestudeerd en jij niet.
geld interesseert me niet, trek me maar helemaal leeg, als er maar wel iets wordt gevonden.
maar zelfs dat schijnt teveel moeite te zijn.

pff, ik heb altijd dierenarts willen worden, eerlijk gezegd wil ik dat nu helemaal, want blijkbaar is een dierenarts die inderdaad hart voor dieren heeft niet te vinden.
Door qyan
#12381
wendy,
ik kom 5 julie helemaal naar appelscha en verwacht daar een levendige gyan aan te treffen hoor.
je komt hoor!
ik moet dat dobertje zien!!!
we hebben al zo veel gemaild over gyan.
moet hem nu aanraken!!!!

diaan, kom je nu speciaal voor qyan helemaal naar drachten, of ook ene beetje voor mij :P
ik ga wel, maar ik denk niet dat ik vrolijk ga zitten barbequen daar, dus dat ik voor de bbq wegga.
ik weet het nog niet.
ga wel, want wil ook mijn stamboom hebben he, niet dat dat zoveel zegt op dit moment, is ook helemaal niet zo belangrijk eigenlijk.
maar ja, ik wil de rest van het nest ook weleens zien en eens vragen of hun nog problemen hebben gehad.
zitten allemaal op de proplan brokken, 1 x in de week vers. als die geen problemen hebben dan heb ik echt een zwakkeling hoor.
er zijn er er wel veel die verschrikkelijke groeipijn hebben gehad en nog steeds hebben.
dat is het enigeste wat ik met qyan niet heb gehad.

maar uh, als jij naar appelscha komt dan zien we elkaar nog niet.
de vereniging van koos is in drachten ;D
Door sylvia
#12383
ach, laat ik nu het ergste vergeten:

hoe oud is de hond: bijna 10 maanden.
oh, dus over 2 maanden de entingen he, zal het evenin de computer zetten anders vergeten we dat maar.

mevrouw, ik laat hem niet enten, het is geen gezonde hond.
ja, maar dat kan zomaar niet. hij is te ongezond om niet te enten.
ze kunnen me wat, ik ent niet
En daar hebben ze 8 jaar voor gestudeerd ,hebben ze nog niet eens geleerd om bijsluiters van de fabrikant te lezen die duidelijk zegt alleen te gebruiken bij gezonde honden   :(

En inderdaad heb ik ook het idee dat er een tendens is ontstaan van goudgravers die de dierenartsenij hebben gevonden als nieuwe melkkoe,gelukkig hebben wij hier nog wel een da uit overtuiging alleen kan je bij hem voor dit soort dingen weer niet terecht,zijn grote + is dat hij dat weet en je direkt doorstuurd.
Door diana
#12384
ik bedoel ook drachten.
enm op 5 juli weet je hopelijk dat je je voor niks zorgen hebt gemaakt.
dat het weer een een of andere ontsteking was.
wie weet hoe hij zou zijn als hij ook nog eens van die rotbrokken te eten had gekregen.
noteer die dag wat namen en tel nrs van broertjes en zusjes van gyan.
altijd makkelijk om te hebben je weet het nooit.
Door Nelly
#12385
Wendy, ik heb hier gewoon geen woorden voor. Bovendien is alles al zo'n beetje gezegd door de anderen. Ik kan je alleen sterkte wensen en duimen voor jou en je hond. :(
Door diana
#12386
ach, laat ik nu het ergste vergeten:

hoe oud is de hond: bijna 10 maanden.
oh, dus over 2 maanden de entingen he, zal het evenin de computer zetten anders vergeten we dat maar.

mevrouw, ik laat hem niet enten, het is geen gezonde hond.
ja, maar dat kan zomaar niet. hij is te ongezond om niet




te enten.
ze kunnen me wat, ik ent niet
dit slaat werkelijk alles wen.
en je dacht nou juist dat je bij deze d.a beter af was.
BELLEN morgen en een complete uitdraai vragen van de HELE MEDISCHE GESCHIEDENIS van GYAN.
daar heb je recht op.
heb ik destijds van lady ook gehad hoor.
compleet met de voorgeschreven medicatie etc....
bleek IK fout te zitten hadden ze toch goed gehandeld, maar gezien de situatie vonden ze het begrijpelijk dat ik een second opinion wilde.
kreeg alle medewerking.
wel 10 a 4tjes vol hoor.
Door diana
#12387
de d.a die destijds alles heeft gecheckt had een paar kleine kanttekeningen, maar was bereid e.a op te schrijven wat evt over het hoofd gezien zou kunnen zijn.
dus..ik weer terug naar mijn d.a met die aantekeningen op haar dossier
hebben het me nooit kwalijk genomen hoor.
hebben toen wel op stafylokokken geprikt en dat bleek het te zijn.
Door diana
#12388
of het nu een huisarts of een dierenarts betreft;
het allerbelangrijkste is dat je serieus genomen wordt
wanneer je dat gevoel niet hebt moet je een ander zoeken.
ook wanneer ze laten blijken dat ZIJ ervoor geleerd hebben en JIJ niet.
die arogantie kan ik niet tegen!!!!!
een d.a is al helemaal afhankelijk van wat JIJ waarneemt, omdat je hond niet kan praten.
ik ga gerust met mijn d.a in discussie over entingen etc....
ook voorzichtig over de manier van voeren..
dat moet toch kunnen.
tis mijn dier!
we zijn het niet over alles eens , maar hij LUISTERD voordat hij zijn oordeel geeft.
Door Lizzy
#12389
Wendy meis, word jij maar fijn dierenarts en ik ben jou eerste klant!

Je hebt gewoon groot gelijk in wat je zegt. Maar goed, helaas helpt het jou en qyan niet wanneer we met z'n alle onwijs pissig blijven (hoewel jij daar volstrekt reden toe hebt hoor!).

Ik zou gewoon tot miljoen gaan tellen, rustig proberen adem te halen, ademmmmm innnnnn, ademmmmm uittttttt en dan morgen Johan bellen met de vraag of hij jou email hebt gehad.

Je kunt hem best vertellen dat je totaal WANHOPIG bent! Dat heb ik ook gedaan met Johan en Arno en ik moet eerlijk zeggen: wat een schatjes vond ik het! Johan reageerde echt onwijs cool, nam op een hele prettige manier de leiding en legde mij alles rustig uit. Arno was al net zo'n schatje. Nou hoop ik (1 jaar later) dat zij dat nog steeds zijn en dat zij jou net zo lief en prettig behandelen als dat ze mij hebben gedaan. Zo niet, ga ik ze voor jou een mep verkopen, OK?!

Ik ken Johan verder niet met andere zaken, maar ik weet 1 ding: ik ken weinig dierenartsen die ZO verdomt veel weten van kanker bij huisdieren! Hij heeft verschrikkelijk veel opleidingen gevolgd in Amerika, specifiek op gebied van kanker, en mag zich (van mij) expert noemen. Daarnaast, nogmaals, vond ik het een hele lieve man.

Wendy, kom maar lekker uithuilen hier zoveel je wilt hoor! Dat heb je gewoon nodig, in dit soort moeilijke tijden! Ik vind dat je groot gelijk hebt. Je kunt dan wel "nog maar 19 jaar zijn", ik vind jou een verstandige en meid! En, qyan kan zich geen beter baasje wensen. Ik blijf ongelofelijk voor je duimen en aan jullie denken hoor!

Groetjes en sterkte, Lizzy
Door diana
#12390
wendy,
ik kom 5 julie helemaal naar appelscha en verwacht daar een levendige gyan aan te treffen hoor.
je komt hoor!
ik moet dat dobertje zien!!!
we hebben al zo veel gemaild over gyan.
moet hem nu aanraken!!!!

diaan, kom je nu speciaal voor qyan helemaal naar drachten, of ook ene beetje voor mij :P

natuurlijk kom ik ook voor jou!!!
we hebben het gisteren nog over je gehad hoor.
corina en ik.
blijf nou ook maar gewoon.

ik ga wel, maar ik denk niet dat ik vrolijk ga zitten barbequen daar, dus dat ik voor de bbq wegga.
ik weet het nog niet.
ga wel, want wil ook mijn stamboom hebben he, niet dat dat zoveel zegt op dit moment, is ook helemaal niet zo belangrijk eigenlijk.
maar ja, ik wil de rest van het nest ook weleens zien en eens vragen of hun nog problemen hebben gehad.
zitten allemaal op de proplan brokken, 1 x in de week vers. als die geen problemen hebben dan heb ik echt een zwakkeling hoor.
er zijn er er wel veel die verschrikkelijke groeipijn hebben gehad en nog steeds hebben.
dat is het enigeste wat ik met qyan niet heb gehad.

maar uh, als jij naar appelscha komt dan zien we elkaar nog niet.
de vereniging van koos is in drachten ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#12391
Ik zou gewoon tot miljoen gaan tellen, rustig proberen adem te halen, ademmmmm innnnnn, ademmmmm uittttttt en dan morgen Johan bellen met de vraag of hij jou email hebt gehad.

Je kunt hem best vertellen dat je totaal WANHOPIG bent! Dat heb ik ook gedaan met Johan en Arno en ik moet eerlijk zeggen: wat een schatjes vond ik het! Johan reageerde echt onwijs cool, nam op een hele prettige manier de leiding en legde mij alles rustig uit. Arno was al net zo'n schatje. Nou hoop ik (1 jaar later) dat zij dat nog steeds zijn en dat zij jou net zo lief en prettig behandelen als dat ze mij hebben gedaan. Zo niet, ga ik ze voor jou een mep verkopen, OK?!
Ik heb Johan de Vos laatst ook een mailtje gestuurd omdat Boeffie een verdachte bult had en ik had de volgende ochtend al een uitgebreid antwoord terug. Gelukkig bleek het om een goedaardige tumor te gaan en heb ik Johan niet in levende lijve hoeven te ontmoeten, maar ik vond het erg prettig dat hij zo snel en duidelijk antwoord gaf en heb dus een hele positieve indruk van hem gekregen.
Dus als je morgen nog geen antwoord hebt, inderdaad gewoon bellen!

Wendy, ik wens jou en je dober heel veel sterkte!

Groeten van Sonja
Door qyan
#12392
kwam net mijn mailbox niet in, dus weet niet of ik al antwoord heb en anders inderdaad bellen.
maar gister, gister was geen goede dag om te bellen, had ik die man niet aan kunnen doen.
het gehele medisch dossier van de vorige da is opgevraagd, krijg ik eerst de vraag,
oh, de rekening specificaties?.
nee, zijn hele dossier, met klachten , behandelingen, etc, etc.
maar dat kunnen we niet doen >:(.
wat is de reden? de reden, ach, 7 onnodige antibioticakuren maar, klachten die niet serieus geworden woorden, eventueel een kwaadaardige tumor die door uw nalatigheid niet is ontdekt en misschien zelfs is uitgezaaid, moet ik nog door gaan? ::)
goed hoor, zal hem uitprinten, ach gut, net als bij mijn nieuwe da, de printer kapot.
goh, wat toevallig toch, geloof er niets van.

volgende week breng ik qyan in ieder geval naar utrecht.
ga ze zo bellen, hoe of wat.
hou hem maar een dag of 2 en onderzoek dan ook echt alles, ieder bacterietje, ieder infectie die er maar bestaat, ik wil het allemaal weten, ieder orgaan, echt alles!!!!!!!.
rontgenfoto´s en een nieuwe biopt van de lymfeklier en de bult in zijn wang, want die bult in zijn wang, ik weet niet waar die uitslag gebleven is, maar is niet bekend?
wil mijn da geen verwijzing geven, dan regelt de hoofdtrainer een verwijzing bij zijn eigen da.

zal zo eens kijken of ik mijn schattige mailbox al in kom, wordt gek van dat ding!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door