Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1521137
SandRRa schreef: Hier ook twee gesteriliseerde teven en gaat goed. Oudste is wel wat dominanter geworden nadat ze geholpen was, maar kan ook zijn omdat daarna een pup in huis kwam.
Zo is de situatie hier bij mij ook... Ik wist niet dat mijn oudste hondje zo'n bitch kom zijn totdat er een pup bij kwam.

Onderling gaat het nu heel goed, ze liggen bij elkaar, spelen bij elkaar....alleen soms is er ruzie wat ik ook wel begrijpelijk vind. Ik keur het absoluut niet goed. Maar ik hoop niet dat er meer ruzies gaan komen als de jongste is "geholpen" en dat ze het gaan uitvechten.
#1521149
Boefies schreef: Zo is de situatie hier bij mij ook... Ik wist niet dat mijn oudste hondje zo'n bitch kom zijn totdat er een pup bij kwam.

Onderling gaat het nu heel goed, ze liggen bij elkaar, spelen bij elkaar....alleen soms is er ruzie wat ik ook wel begrijpelijk vind. Ik keur het absoluut niet goed. Maar ik hoop niet dat er meer ruzies gaan komen als de jongste is "geholpen" en dat ze het gaan uitvechten.
De oudste hier heeft die kleine toen een paar keer flink op haar nummer gezet. Oh men dat gaat echt aan je hart, maar ja ze was dan ook best wel erg brutaal. Nadat die kleine t bericht begrepen had gaat het echt goed. Ook toen de jongste geholpen was is er niets veranderd onderling.
Ja heel soms krijgt ze nog wel eens een knauw buiten omdat de gewoon te ver doordraaft in haar enthousiasme. En geloof me de oudste heeft echt veel meer geduld dan ik. ;)
#1521153
SandRRa schreef: De oudste hier heeft die kleine toen een paar keer flink op haar nummer gezet. Oh men dat gaat echt aan je hart, maar ja ze was dan ook best wel erg brutaal. Nadat die kleine t bericht begrepen had gaat het echt goed. Ook toen de jongste geholpen was is er niets veranderd onderling.
Ja heel soms krijgt ze nog wel eens een knauw buiten omdat de gewoon te ver doordraaft in haar enthousiasme. En geloof me de oudste heeft echt veel meer geduld dan ik. ;)
Die jongste van mij is ook ondanks dat ze onderdanig is heel brutaal. Maar soms valt mijn oudste de jongste echt aan en begrijp ik het echt niet waarom.  :-\ en dat is niet alleen een knauw... :(

Die jongste is bij mij ook heel hardleers en eigenwijs en haalt ze het bloed onder mijn nagels vandaan. Dus misschien ervaart de oudste hond dit ook wel zo... :-\  Met de oudste heb ik ook nooit problemen qua luisteren e.d. De jongste wel...dat is echt een portret.
Laatst gewijzigd door Boefies op di 16 feb 2010, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
#1521370
Boefies schreef: Die jongste van mij is ook ondanks dat ze onderdanig is heel brutaal. Maar soms valt mijn oudste de jongste echt aan en begrijp ik het echt niet waarom.  :-\ en dat is niet alleen een knauw... :(

Die jongste is bij mij ook heel hardleers en eigenwijs en haalt ze het bloed onder mijn nagels vandaan. Dus misschien ervaart de oudste hond dit ook wel zo... :-\  Met de oudste heb ik ook nooit problemen qua luisteren e.d. De jongste wel...dat is echt een portret.
Hoe lief onze jongste ook is ze heeft een hele korte spanningsboog als je zegt zit gaat ze zit en veert meteen weer op.  Ze wordt nu 4 en lijkt nog steeds een pup in een hoop dingen. De oudste die luistert gewoon beter...Hoewel met dit weer wilt ze ook niet zitten hoor  :biggrin2:

Maar afijn ja hier werd ook hardhandig opgetreden door de oudste, maar t had wel effect. Ik dacht ook dat t zomaar uit de lucht kwam vallen totdat ik wat beter ging observeren en terug ging denken en toen bleek t gewoon logisch.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door