Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1515105
*Nikki* schreef: Hoe is het vandaag met Alba?
Wat lief dat je het vraagt!
We hebben vannacht allemaal lekker geslapen (daar waren we aan toe moet ik zeggen :-[), ze heeft gisteravond niet meer gepoept dus dat vonden we al een heel goed teken. Vanmorgen een kort wandelingetje, braaf gepoept toen we weer bijna thuis waren en ik was heel blij met hoe het eruit zag! Ze is ongelovelijk hongerig, maar ze krijgt elke paar uur een klein hapje. Vanmorgen kipfilet met een capsule probiotica, ze heeft al wat Carnibest op en net weer wat spiervlees.

We hebben ook even gelopen, de zon schijnt zo mooi hier, maar voor de zekerheid de dame maar wel ingepakt in haar jas. Als de kou nu weer op 'r buik zou slaan schiet het natuurlijk ook niet op! Tijdens de wandeling heeft ze ook nog weer wat neergelegd, wat er ook netjes uitzag dus het gaat zeker de goede kant op.

Hier is ze in haar jas (en beentape-jes tegen sneeuwklompen):
Afbeelding
#1515120
Lizzy schreef: Klinkt goed! Stoer hoor, die jas :biggrin2:
Als we goed zoeken vinden we nog wat Dalmaten-haartjes aan de binnenkant (ik heb 'm van Natasja overgenomen, hij zat Beau niet lekker) :biggrin2:.

Alba ligt inmiddels al uit te buiken van haar laatste maaltijdje. Ze was trouwens ten opzichte van begin december iets meer dan 1,5 kilo kwijt :o en dat terwijl ze nog wat gegroeid is de laatste tijd. Ik ben dus extra blij dat ze wat aan de spekkige kant was, ze is nu aan de dunne kant (voel haar ruggegraatje wel heel goed nu) maar niet mager en als het nu met 'r darmen goed gaat zal ze wel snel weer een laagje vet hebben.
#1515950
Vanmorgen is mijn vriend met Alba gaan lopen, toen hij thuis kwam kwam ik natuurlijk direct vragen of het 'goeie shit' was en zijn omschrijving was creme brulée: hard van buiten en lekker smeuig van binnen ;D. Het gaat goed dus (en eet smakelijk iedereen)!!!

Alba vind mijn gekookte witlof maar zo-zo maar neemt elke keer wel een paar hapjes. Het verwende nest vind de bieflap die mijn vriend in de 35% korting bij de AH had gevonden véél lekkerder (krijgt ze in delen samen met wat kipfilet). Vandaag gaan we ook de hoeveelheid weer iets opvoeren, ze heeft zo'n honger en kan ook zeker wat extra's gebruiken. Ik hoop dat ze na het weekend, als alles goed blijft gaan, weer wat (gemept) botwerk aankan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door