Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#172488
Fijn dat Tommie weer thuis is, kun je hem vertroetelen.

Dat zijn Buffy coat te hoog is wil zeggen dat hij te veel witte bloedcellen heeft. Dat zijn meestal ontstekingscellen, hangt een beetje af van welke cellen verhoogd zijn. Maar het zou mij niet verwonderen ls het een ontsteking is.
Door Lizzy
#172509
Pffff, fijn Sandra, dat hij weer thuis is! En fijn dat hij zich weer een stuk beter voelt! Wil je hem een dikke knuffel van mij geven? Nou...., en nu maar afwachten wat de biopten uitwijzen....
Door Jacqueline74
#173070
Tja we lopen zoals gewoonlijk weer achter de feiten aan. Ik lees het nu pas maar ik denk dat we je nog wel sterkte kunnen wensen. En we hebben hier nog een paar duimen over dus we duimen rustig voor je verder nu je in spanning op de uitslag zit te wachten. Een dikke knuffel voor Tommie.

Jacqueline
Door sandra1
#173230
Vandaag heet Tom duidelijk wat meer energie als gisteren. Ook was zijn ontlsting niet meer donkerbruin/zwart van kleur maar geel. Ik hoop dat dit erop wijst dat de bloedinkjes minder worden. Hij eet nog steeds als een dijker (gelukkig). Hij lijkt toch wat op te knappen. Ik ben al een beetje blijer.

Sandra
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door