Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nicky
#1509057
Jaia eet ook bijna niks na haar loopsheid...en als ze dan eet, dan kijkt ze de hele tijd naar haar buik en piept en zucht...alsof ze pijn heeft...Dit kan bij haar echt weken duren...en de ene keer wel, en de andere keer niet...Ze is helemaal nagekeken en er zit niks raars in haar buik, en geen ontstekingen ofzo...

Het enige wat hier helpt is iets ondersteunends voor de schijnzwangerschap (hier ook geen opgezette melkklieren) en probiotica..
Vaker per dag kleine hapjes te eten geven overgoten met warm water...en na het eten een beetje afleiden en niet laten miepen...
Door Qisha
#1509380
Hoi,ik ben degene met de Pharaohond en 2 Nakies.

Qisha eet sinds haar 1e,gespleten, loopsheid byna niet,ze was toen 6mnd. 2e loopsheid is goed gegaan,nu een jaar geleden. Dus by myn Pharao ligt het niet aan de loopsheid.

Zie haar eigen verhaal onder: Zeer slechte eter.

Ben trouwens benieuwd of onze Pharao's zusjes zyn,aangezien er maar een paar van rondlopen in NL.
#1510706
Qisha schreef: Hoi,ik ben degene met de Pharaohond en 2 Nakies.

Qisha eet sinds haar 1e,gespleten, loopsheid byna niet,ze was toen 6mnd. 2e loopsheid is goed gegaan,nu een jaar geleden. Dus by myn Pharao ligt het niet aan de loopsheid.

Zie haar eigen verhaal onder: Zeer slechte eter.

Ben trouwens benieuwd of onze Pharao's zusjes zyn,aangezien er maar een paar van rondlopen in NL.
Hoi,
Hoe heet ju Farao? Zij heet Fayoum , maar de kennelnaam weet ik niet.
Door Qisha
#1510933
Myn Pharao heet Qisha Pulena, kennelnaam is Tat Teterra. Fayoum is aan de naam te horen geen nestzusje. Waarschynlyk van XO-Dogs?

Iig veel succes!

Qisha heeft nu toevallig alweer 3 dagen heel erg goed gegeten!!!
Door magalie
#1511697
hebben ze al bloedtesten en urinetesten gedaan?
mijn berner eet ook al meer dan een week niet en wil ook niet drinken, bij haar stellen ze chronisch nierfalen vast. tziet er bij mijn hondje echt niet goed uit!
ik zou in elk geval andere dierenarts raadplegen, er moet een reden zijn wrm ze niet wil eten!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door