Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1497975
jeetje, weet niet goed wat te zeggen, wist eigenlijk ook niet echt dat yuki zoveel pijn had in het dagelijks leven, ik bedoel dat al zijn gewrichten zo'n zeer doen...triest vooral omdat je kanjer zo graag wil..
wat een toestand zeg, ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt en ga snoeihard voor je duimen!!!
Door Alba
#1498032
Jeetje, maandag moet wel heel ver weg lijken voor jou... ik duim mee voor een gunstige uitslag voor je mooie witte vent!
Door verwonderd
#1498033
Ik heb alleen maar tegen de tranen vechtend dit gelezen.

Karin, je weet wat ik van Yuki vind.

Wat een lijden en ja natuurlijk ben je dan verdrietig, niet te beschrijven verdrietig.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#1498051
-Saskia- schreef: Owwwww Karin....jakkes bah....arme Yuk, arme jij....bahbahbah....

Ik ga knetterhard aan de duim, dat er iets aan de hand is dat makkelijk...relatief dan...te verhelpen/bestrijden/verzachten is...hoe dan ook.
En voor jou...heel veel knuffels...ik leef aan alle kanten met je mee. Al heb je er geen zier aan. Of misschien een beetje. Maakt niet uit.

:bigarmhug:  :-* :'(
Het medeleven doet me zeker wel goed!!!
Van jou en van alle anderen!!

Thanxxx!  :-*
Door deja
#1498160
Lees net het hele verhaal  over je kanjer wat kl*te kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, nou mijn duimen draaien net zo hard als van de anderen en hoop voor jullie op een goede afloop.
Door Cathelijn
#1498248
Ik vind dat Yuki al genoeg gehad heeft, hij verdient dit helemaal niet erbij. En jij ook niet! Maar ja, het leven is niet eerlijk zeggen ze dan...
Ik duim heel hard voor een uitslag waarbij een paar pitjes het kunnen oplossen  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door