Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1508463
Ach hemeltje, wat een beroerde uitslag :'( :'( :'(. Sterkte Karin, met het verwerken hiervan en met het nemen van een beslissing..... :'(
Door Elf
#1508473
O nee toch.... Karin.... Heel veel sterkte met het nemen van een beslissing. Wat je ook kiest, je doet het uit liefde voor Yuki!  :-*
Door Elf
#1508479
yuki11 schreef: Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik hiermee moet... wat wijsheid is, en wat eerlijk is naar en voor Yuki...  :'(
Vreselijk lijkt me dat.... Wat adviseerde de DA of wordt daar geen advies voor gegeven?
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1508490
yuki11 schreef: Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik hiermee moet... wat wijsheid is, en wat eerlijk is naar en voor Yuki... :'(
Luister naar je hart, al is dat simpeler gezeg dan gedaan  ;)
Miss enkele vragen waar je wat mee kan?
In hoeverre heeft die chemo bijwerkingen en hoe naar zijn die bijwerkingen?
Is dat meer dan de kwaal, zou mijn gevoel zeggen nee.
Is dat niet zo, is het het overwegen waard.
Voor de prednison idem.
Hoe is de rest van z'n gestel? dat lijkt me nml ook belangrijk bij een eventuele behandeling.
Niks doen lijkt mij heel moeilijk, maar lijkt me dan wel juist voor de hond als die medicijnen hem meer last dan goed veroorzaken.

Lastige vragen, maarja zo werkelijkheid voor je nu.
Had gehoopt dat je niet voor dit soort keuzes kwam te staan, die wil niemand.
Heel veel sterkte nogmaals met nadenken en beslissen en verwerken!
Door dosta
#1508494
ik had in dit topic nog niet gepost, maar ik wil je toch even veel sterkte wensen, dit is verschrikkelijk om te horen.
mijn vorige hond is aan iets soortgelijks overleden, nogmaals veel sterkte en ik hoop dat je nog een poosje van elkaar kunt genieten.
gr. Henriette
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door