Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Spicey
#1631188
Ik hoorde het gister van Paula, heel erg veel sterkte met dit verlies. Je hebt er alles aan gedaan maar het mocht niet baten helaas.
Met Spice was het ook niet positief, tumor is gegroeid wat ik al een beetje dacht om dat ze wat moeilijker is gaan plassen. Paula heeft gister overlegd met Johan de Vos van de Ottenhorst en er is nog 1 soort chemo die we kunnen proberen en dat gaat a.s. donderdag gebeuren, dan krijgt ze volgende week donderdag weer een echo om te kijken of het wat gedaan heeft. Als dat niet werkt is er niets meer, dan zou ze op de piroxicam kunnen blijven tot het slechter gaat maar dat moet ik allemaal nog even overdenken. Voorlopig hopen dat de kuur aanslaat. Spice is overgens nog steeds hetzelfde en even vrolijk als altijd, alleen plast ze wat lastiger maar het komt er nog steeds uit.
Lief dat je aan Spice denkt voor de piroxicam maar dat wordt voor haar helemaal op gewicht gemaakt bij de apotheek omdat we met de gewone pillen niet uitkomen, dus ik heb er niks aan, maar toch bedankt hoor.
Heel veel sterkte allemaal.
Door elisa
#1631195
Dankjewel!! en jij ook heel veel sterkte ik hoop dat die kuur goed werkt!!!!!zal heel erg duimen voor jullie hoor!!!!
en ja was ik even vergeten het wordt op maat gemaakt ..jammer had je toch weer wat geld gescheeld is allemaal duur genoeg he
maaaaaaaaaaaaar we hebben veel geld aan alles uitgeven voor boomer maar hij was het waard en we hebben zo alles gedaan wat we konden doen en hij heeft dat ook verdiend! net als spice het ook verdiend....
sterkte
Door Spicey
#1636626
Spice heeft donderdag de nieuwe chemo gehad en heeft het tot nu toe weer goed doorstaan, zaterdag wel een beetje last van haar buik maar ze wilde wel zwemmen en spelen dus dan gaat het wel aardig dacht ik zo. De echo staat na twee weken gepland omdat ze een week net te kort vond, ze wil het zeker weten en goed kunnen zien of het werkt of niet. Dus we gaan duimen dat het werkt. Weet iemand misschien of ze door de chemokuur hun smaak kwijtraken of dat het veranderd want Spice eet bijna geen kvv meer, ze was echt gek op carnibest maar dat eet ze echt niet meer.
Door elisa
#1636731
hoi

dat worden dus hele spannende weken ...en wat smaak betreft lijkt me dat wel logisch toch door die kuur...bij mensen is het toch ook zo dat de smaak veranderd....eet ze wel andere dingen???

sterkte ik hoop echt heel erg dat het werkt en spice nog lang bij je mag blijven.....

groetjes Elisa
Door Spicey
#1636824
Absoluut want dit is echte het allerlaatse middel. Was ook erg bang dat ze er echt niet lekker van zou worden maar dat is goed gegaan gelukkig. Ik heb dat even gegoogled en bij mensen is dat idd zo, dat wist ik niet, dus dan is dat bij honden ook logisch. Ze eet wel, tussendoortjes zoals gedroogd vlees gaan er nog prima in en ze krijgt altijd wat griekse yoghurt met probiotica en dat vindt ze ook heerlijk. Voor de rest heb ik nu nature diet gekocht en dat doe ik dan met gekookte kip of koolvis en dat gaat er goed in. Ik weet dat het geen kvv is maar ze moet nu wel blijven eten zeker als ze die piroxicam krijgt. Ze vindt rauw echt niet meer lekker op het moment en ik krijg de zenuwen als ze slecht eet dus dan maar zo.
Jullie ook nog steeds heel veel sterkte.
Door elisa
#1636870
ja dankjewel!!! ik mis boomer echt onwijs veel is gewoon niet leuk hoor wist wel dat ik zou missen maar zo erg!!!!!
moet slijten weet ik wel maar toch het zijn moeilijke dagen hoor!
daarom hoop ik juist extra dat spice het wel gaat redden moet toch eentje winnen van die rottige tumor!!!!
en je hebt gelijk als ze maar eet toch want dat is iid erg belangrijk!!!!
ik wacht in spanning met je af!!
en anders bel je toch naar schagen of de smaak kan veranderen als je toch nog erover twijfeld!!!
groetjes Elisa
Door Spicey
#1640001
Ja het is toch je maatje. Ik moet er ook niet aan denken dan word ik echt niet lekker.
Ik heb gemaild met Paula en ze hadden dat nog niet gehoord als bijwerking maar zij zei ook dat het bij mensen zo kan zijn dus bij Spice ook.
Inmiddels komt de smaak weer langzaam terug, vanmorgen wilde ze weer wat kvv eten.
Nog een week en dan weten we meer.
groetjes Lydia
#1640196
elisa schreef: ja dankjewel!!! ik mis boomer echt onwijs veel is gewoon niet leuk hoor wist wel dat ik zou missen maar zo erg!!!!!
moet slijten weet ik wel maar toch het zijn moeilijke dagen hoor!
daarom hoop ik juist extra dat spice het wel gaat redden moet toch eentje winnen van die rottige tumor!!!!
en je hebt gelijk als ze maar eet toch want dat is iid erg belangrijk!!!!
ik wacht in spanning met je af!!
en anders bel je toch naar schagen of de smaak kan veranderen als je toch nog erover twijfeld!!!
groetjes Elisa
Ow, jemig, Elisa.... :'(  :'(
Wat verdrietig!!
Jullie allemaal heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Boomer!!!
:bigarmhug: :bigarmhug:
#1640198
Spicey schreef: Ja het is toch je maatje. Ik moet er ook niet aan denken dan word ik echt niet lekker.
Ik heb gemaild met Paula en ze hadden dat nog niet gehoord als bijwerking maar zij zei ook dat het bij mensen zo kan zijn dus bij Spice ook.
Inmiddels komt de smaak weer langzaam terug, vanmorgen wilde ze weer wat kvv eten.
Nog een week en dan weten we meer.
groetjes Lydia
Weet je welke chemo Spicey gehad heeft?? Ik heb t bij de Fluoro ook gemerkt bij Yuki....hij had dan ook wat last van zijn bek...en ook dat vond ik later in de bijsluiter. Het duurde gelukkig maar een dagje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door