Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1476729
[quote="*Dorothea*"]
Ik heb nog niet alles gelezen  :-[
maar kan het zijn dat Woofer helicobacter heeft gehad? Dat geeft aanleiding tot het ontstaan van maagtumoren.
[/quote]

Ik heb geen flets idee Dorothea! Ik weet niet of Paul Mandigers haar daar op gecontroleerd heeft. Meeroken geeft ook aanleiding tot het ontstaan van maagtumoren.....
Gebruikersavatar
Door pike
#1478148
Ik heb er geen ervaring mee en weet ook de oplossing niet. Maar ik begrijp dat ze "normaal" baat heeft bij gras eten maar dat dat nu niet beschikbaar is vanwege de sneeuw. 't zal wel geen goed idee wezen :-[ maar zou je dan ter vervanging misschien eens kunnen proberen of ze een beejte goed hooi wil eten en of dat ook wat helpt? En met goed hooi bedoel ik dan bladrijk hooi, geen stengelig hooi van na de bloei.  :-\
Door geer
#1480312
In overleg met Erwin ga ik donderdag Soofjes bloed laten tappen en haar ontlasting na laten kijken op vrijwel alles wat we maar kunnen verzinnen. Als daar niets uitkomt, dan gaan we van daaruit verder. Vannacht weer een laaaaaaaannnge aanval, ik zit nu als een zombie op mijn werk  :( En Soof ligt hard te snurken  ;D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#1480314
[quote="geer"]
In overleg met Erwin ga ik donderdag Soofjes bloed laten tappen en haar ontlasting na laten kijken op vrijwel alles wat we maar kunnen verzinnen. Als daar niets uitkomt, dan gaan we van daaruit verder. Vannacht weer een laaaaaaaannnge aanval, ik zit nu als een zombie op mijn werk  :( En Soof ligt hard te snurken  ;D
[/quote]

:( Ik ga heel hard duimen dat jullie érgens duidelijkheid over krijgen...  :-*
Door Cathelijn
#1480399
[quote="-Saskia-"]
:( Ik ga heel hard duimen dat jullie érgens duidelijkheid over krijgen...  :-*

[/quote]
Ik duim mee. Hopelijk krijgt Soof ze ook niet twee nachten achter elkaar en kun je vannacht goed slapen  :-*
Door bloemetje
#1480459
[quote="geer"]
Pft, nu loopt ze smakkend door kantoor. Wéér een aanval...
[/quote]

Wat een ellende de laatste tijd met Soofje  :-X. Sterkte met deze  :-*

Is het ook geen stress bij Soof... Omdat het zo vaak is de laatste tijd! Is er een periode van stress nu in jouw leven??
Door geer
#1480461
[quote="bloemetje"]
Wat een ellende de laatste tijd met Soofje  :-X. Sterkte met deze  :-*

Is het ook geen stress bij Soof... Omdat het zo vaak is de laatste tijd! Is er een periode van stress nu in jouw leven??
[/quote]

Nee, dat valt wel mee.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1480494
[quote="bloemetje"]
Is het ook geen stress bij Soof... Omdat het zo vaak is de laatste tijd! Is er een periode van stress nu in jouw leven??
[/quote]

Stress kan zeker van invloed zijn, adrenaline vertraagt de maaglediging.
Door geer
#1480499
Het zou best kunnen dat stress één van de triggers is, maar het is niet dé oorzaak. Sophie heeft iets te vaak op hele ontspannen, doornormale, relaxte momenten aanvallen gekregen. Haar eerste aanvallen van deze reeks ook. Ik ben nu wel wat gestrest omdat ik me zorgen maak om Soofje, maar ik ben in mijn dagelijks leven niet gestrest.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door